RÜYA

32 1 0
                                    

Ondan ayrılalı iki gün oldu . Sadece iki gün . Beni o günden sonra hiç ama hiç aramadı. Ben onu özlerken o kızlarla feyse fotolarını , atıyo...
Amacı beni kıskandırmak . Ben asla kıskanmam, belki birazcık ... :)
Bi rüya gördüm , uyandığımda terlemiştim. Rüyamda ne görmedim ki....

"Bana davetiye geliyordu. Üstünde U&M yazıyordu .. İçini açtığımda bide ne göreyim .. URAS ve MİNE EVLENİYOR !!!!
Nasıl olur!!(o aralar urasla arkadaşmışız) Birgün sonra URAS aradı:

-ne haber alya nasılsın?davetimizgeldi mi sana?.

-İyiyim Uras sen?davetiniz geldi .çok sevindim..

Aslında hiçte sevinmemiştim . Tam aksine davetiyeyi görünce ağlamıştım ...

-Ben de iyiyim ne olsun işte hazırlık yapıyoruz,senden bir şey rica edecektim ?

-buyur söyle dinliyorum...

-benim nikah şahidim olur musun ??bunu senden çok isterim..

-Aa tabi neden olmasın ...

Ben böylemi Soruya öylebi cevap verdim. Ben ya ! Ben ...
Anlamadım .....

Sonra düğüne gidiyordum . Başı eğip karnıma bakınca şişkindi . Heralde kilo aldım dedim. Sonra koluma bi Adam girdi . Bana:

- hadi hayatım içeri girmiyormuyuz ?

WAT DEDİM GÜLÜM...

Nasıl yani ben evlenmişmiyim??
Sonra ona dönüp:

-ben kiloma aldım karnın neden bu kadar şişkin?

- hayatım sen kızımıza hamilesin ya??

- Nasıl ?? Gerçekten mi?

Gerçekten şok olmuştum Nasıl olur , ben hem evleniyorum .. Hemde çocuk peydahlıyorum..
Ama bu urasımla değil , başka bi Ada'mla ...???!!
Bide be göreyim minenin eski erkek arkadaşı da minenin şahidiymiş ....
Ben şimdi gerçekten şokk oldumn...
Nasıl yani ikisinde eski sevgililerini çağırmışlar . Kafayı yediler herhalde ..
Nikah memuru geldi , bizi çağırdı ..
O sıkıcı soruyu sordu :

- sen Ahmet oğlu URAS sargın bla bla bla .....

O sorular geçince ikisinde "EVET"diye bağırdı. Bize sorduğunda , bizde "evet "demek zorunda kaldık..
Sonra ter içinde uyandım .. Mine bana bunu asla yapmazdı . Öyle değil mi??
Sonra kalkıp duşa girdim , hemen.
Çıkınca da kahvaltıya Mine'yi çağırdım . O da hemen geldi .
Sonra rüyamı anlattım . O da benim gibi şok oldu , ama birbirimize 2 dk falan bakmışızdır . Sanki rüyam gerçekti ??

Arkadaşlar alyanın rüyasındaki Nasıl buldunuz ? Yorumlar sizden 6. Bölüm benden😘😉😉

SEN BENİMSİN (hayalim büyük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin