BİLİNMEYEN !

18 0 0
                                    

Bilinmeyen numara arıyordu . Açtım ;
- alo kimsiniz ?

- beni tanımadın mı? Gerçekten..

-hayır bilinmeyen numaradan aradığınız için Nasıl tanımamamı bekliyosunuz ??

- ah seni zeki kız . Senin gizli hayranınım ben ;)

- salak salak konuşup benim asabımı bozmayın lütfen .

- ah tatlım seni gerçekten çok seviyor ben ama ...

- sus be gerizekalı seninle uğraşamam hadi by

- Tmm kapat güzelim yakında görüşücez...

Nediyodu bu embesil Ada'm , beni seviyomuş falan filan ....
Çok sinirlendim en iyi çikolata diye düşündüm . Mutfağa gittim dolabı açtım . Ama çikolata bulamadım . Ztn Can'ımda sıkılmışken markete gidip alayım dedim . Üstüme montumu , ayağamıda botumu giyip çıktım . Merdivenlerden inerken alt komşumuz Meral teyzeyi gördüm .

- Nasılsın Meral teyzeciğim .

- iyiyim yavrum . Markete gitcemde kapıyı kitleyemiyorum.

- Tmm Meral teyzecim sen gir ben sana alırım ne alcaksan .;)

- zahmet olmasın kızım ..

- yok cnm ne zahmeti ;;)

Ben iyilik yapan bir kızdım . Hele yaşlı olunca .  Bana listeyi verdi , sonrada çıktım .
Bide ne göreyim URAS bildiğiniz , benim eski sevgilim uras ...
BEN
ŞOK!!
BEN
A-101!!!
BEN
BİM!!!!
O derece şaşırdım yani.

- beni gördüğüne sevinmedin herhalde;)

- eeh biraz da senin neişin var burda??

- seni bekliyodum ..

- neden işte bekliyodun .

- seni özledim...

Tövbe tövbe bi telefondaki aşık bide eski sevgilim . Ya rabbim biliyorum çok güzelimde iki kişide nerden çık tı ?? Neyse ...

- ama ben özlemedim ...

Diyip bir yalan söyledim . O özlenmeyecek gibi değildi . Aslında onu görmeyeli çok oldu . Sanki birazda yakışıklanmıştı ;)

- sen beni özlemedim mi ?

- evet özlemedim . Sen beni kırdıktan sonra senin arkandan bile ağlamadım çünküsen ağlanacak  adam değilsin !!

Valla şuanda kendimi fen dersindeki gibi HERGELE NECİP ARSIZ KARISINI KESİP RENDELEDİ gibi hissediyorum . Ben ne diyom lannnnnnnn !!!!!!

Bakalım konuşma Nasıl sonlancak sevgili okurlarım .. Hepinizi öptüm🌠🎇😘😘😘💞💞

SEN BENİMSİN (hayalim büyük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin