-Hadi başlayalım.
2015 ağustos ayındayız ve hepimiz okulun yaz kampı için hazırlıklara başlamıştık.Okul müdürü konuşma yapmak için bizi salona davet etti.Okulda bir gariplik olduğunun farkındaydık ama asıl bilmemiz gereken okul müdürünün asıl kişiliğiydi...
-Evet çocuklar,tatilinizi yarıda kesip bizimle bu kampa katıldığınız için hepinize teşekkür ederim.Kampta çok eğleneceğimizi düşünüyorum.Ancak kampa gitmeden önce bazı hazırlıklar yapmamız gerekiyor.Bunları size şimdi açıklayamam ancak sizlerden ricam içeri girerken elinize verdiğimiz iki zarftan birini seçmeniz.Ha sakın içlerini açmaya çalışmayın.Eğer açarsanız açan kişiler kampa katılamayacak...
Hepimiz şaşırmıştık.Bizden bilmediğimiz bir şeyi seçmemizi ve eğer içindeki bilgiyi öğrenirsek de aylardır beklediğimiz o kampa el sallayacakdık.Sanki zarfın gizemi yetmezmiş gibi birde kamp hayali suya düşecekti.Bu konuşmanın üzerine salonda yayılmaya başlayan kelime oyunları iyice tedirgin etmeye başlamıştı.
-Ah... Çocuklar fazla endişe etmeyin lütfen.Zarflarda olanlar sizin iyiliğiniz için böyle düşünmeye çalışın... Şimdi herkes seçtiği zarfı rengine göre köşesine ismini yazarak sandığa atsın.
-Ahmet napıcaz oğlum... Hepimiz aynısını seçelim bir bok var bu işte anca beraber kanka...
-Seçelim seçmesine de içinde ne var bilmiyoruz moruk. Hangisini seçelim ona karar verelim önce.
Zarfların biri toz pembe biri zümrüt yeşiliydi.Arif psikoloji okuduğu için onun seçmesine karar verdik ve toz pembeyi seçtik hepimiz.Yalnız tek sorun toz pembeyi seçen tek erkek grubu bizdik bu yüzden yanımıza bir kaç kız aldık ve onları da en cesur olanlarından seçtik. Birisi okulun manyağı gibiydi kimsenin ona karışması düşünülemezdi bile diğeri ise kafasında sürekli kemikli tokayla dolaşan,derslere girmeyen ancak hep birinci olandı.Bu bizim için büyük bir avantajdı çünkü onlarda bu işte bir terslik olduğunu düşünüyorlardı...
5 ay önce...
Okul müdürümüz kansere yakalandığı için yerine yeni bir müdür geleceği haberini almıştık.Ve her zaman yapılan müdür değerlendirmesi panoda asılıydı.Çeşitli düşünceler vardı.Yeni gelecek olan müdür yabancı uyrukluydu.Bu yüzden okulun cümbüşe döneceğini mi dersiniz yoksa iyi eğitim alacağımızı mı dersiniz ve hatta çok komik bir yorum vardı,okula cinsel içerikli derslerin geleceğini yazan.Taki bunlar Texas'lı müdürün deri ceket ve yırtık bir kot pantolonla bize konuşma yapmasına kadar.Ve herkes anlamıştı ki okul yeniden varoluyordu.
-Merhaba çocuklar ben Evil Jochns. Yeni müdürünüz olarak atandım ve umarım iyi zaman geçiririz.
Texas'lı müdür nasıl olur da bizim okula gelir hele ki adamın adı başta ensemizden buz küpleri dökmemize neden oldu.Adı Evil yani türkçesi 'Şeytan'... Buna sevinebilecek tek kişi göremedim.ama zaman geçtikçe herkes müdürle kanka olmaya başladı.Ve başka bir olay ise okulumuzda garip bir silsile yaşanmaya başladı.Okulun agresif gençleri tek tek yok olmaya başlamıştı. Kimisinin ailesi okuldan almış kimisinin başka şehire gittiği söylense de olayların hepsi müdürümüz Evil'de bitiyordu.Kaybolan öğrencilerin hepsi gitmeden önce müdürle kavga etmişti...Ama birisi hariç çünkü o kavga etmesine rağmen okuldaydı ve o kızdı.Yani Elif...