eighteen

2.7K 144 8
                                    

Hikeye 1k olmuş, herkese çok teşekkür ederim! Bu hikayeyi yayınlarken bu kadar okunması benim için sadece hayaldi. Hikayeyi buraya kadar taşıdığınız için ne kadar teşekkür etsem az,sizi çok seviyorum!
Hikayeye geri dönersek, aşk itirafları konusunda pek iyi değilim ama umarım bu çok sorun olmaz.
Neyse, umarım beğenirsiniz, iyi okumalar x

++++++

carmenclarke: Ashton

carmenclarke: Son konuşmamız aklımdan çıkmıyor

carmenclarke: Michael'dan duymandansa benden duymakta ne demek?

ashtonirwinx: Selam Carmen

ashtonirwinx: Evde misin?

carmenclarke: Ashton konuyu dağıtmaya çalışma

ashtonirwinx: Konuyu dağıtmıyorum

ashtonirwinx: Şimdi lütfen bana cevap ver

ashtonirwinx: Carmen, evde misin?

ashtonirwinx: Evet Ashton evdeyim

ashtonirwinx: Bu güzel

ashtonirwinx: Görüntülü konuşmak istiyorum

carmenclarke: Bu da ne demek?

Carmen cevap yazmasını beklerken ekranda Ashton'ın yüzü belirince bir an panikledi. Karşısında onu görmesi nefesinin kesilmesine neden olurken elleri terliyordu.

"Carmen kamerayı açacak mısın?"
Carmen, yoğun aksanından arasından adını duymasıyla nedensizce iç çekti. Mükemmel suratını incelerken adını tekrar duymasıyla irkildi ve hızla aşağıdaki mavi kutucağa basarak kamerayı açtı.

"Selam"
"Selam" Carmen yüzüne kocaman bir gülümseme ile gülümsediğinde yavaşça yutkundu.Elleri her geçen dakika daha çok terliyordu. Fazlasıyla heyecanlıydı,bunun yüzümden anlaşıldığını biliyordu. Duyguları her zaman kendisi engel olamadan yüzüne yansırdı.Ama Ashton bunun farkında değil gibi gözüküyordu. Ya farkındaydı ama bir şey belli etmiyordu ya da bunu anlamayacak kadar aptaldı.

"Carmen beni dinliyor musun?"

"Ah üzgünüm Ashton ne diyordun?"

"Görüntülü konuşmak istedim çünkü bunu yazmaktansa yüzüne söylemek daha hoş olur diye düşündüm."

"Neyi yüzüme söyleceksin?"

"Bunu içimden söylerken bu kadar garip hissettirmiyordu."

"Ashton, konuyu dağıtma."

"Özür dilerim, özür dilerim." İç çektikten sonra devam etti. "Şimdi diyeceklerimi iyi dinlememi istiyorum çünkü bu söyleyeceklerim çok önemli ve lütfen sözümü kesme." Carmen yavaşça kafasını salladı, Ashton'ın her kurduğu cümle daha çok heyecanlanmasına neden oluyordu.

"Pekala işte başlıyorum. Bir tesadüf üzerine tanışmış olabiliriz  ama bu tesadüf  kendimi keşfetmemi sağladı. Nasıl olduğunu bende bilmiyorum ama bu doğru. İçimde kalanları bir şekilde dışarı çıkartmayı başardın,tıpkı beni önemli biri hissettirmeyi başardığın gibi. Moralim bozukken beni mutlu ettiğini unutmamak gerek elbette. Bunun ne olduğuna dair bir fikrim yok, ama içimde sana karşı bir şeyler olduğunu hissedebiliyorum. Bana inanmayabilirsin ama bu doğru Carmen. Seni seviyorum, seni tanımıyor olabilirim ama birini sevmek için tanımak gerekir mi? Seni seviyorum, seni düşünmeden edemiyorum. Bunun anlamam biraz uzun sürdü ama hiç bir şey için geç değildir Carmen." Ashton ekranda olan kızın yüzünü inceledi, yanına olmasını ve ona sarılmak duygusuyla dolup taşıyordu. Derin bir nefes aldıktan sonra devam etti. "Seni seviyorum Carmen." Carmen bir anlık heyacanla ne yapacağını bilemedi ve hızla geri tuşuna basark snapchatten çıktı.

Screenshot // irwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin