Character

784 39 0
                                    

Im Yoona

Yoona seorang yeoja yang peramah, baik hati dan friendly. Tapi benci akan Luhan. Dia merasakan yang Luhan berlaku sombong terhadap dirinya serta orang lain. Bila Yoona bercakap, Luhan langsung tidak membalas. Adapun hanyalah sepatah dua sahaja. Setelah mengetahui masalah Luhan. Dia bersimpati padanya. Yoona cuba mendekati Luhan. Lama kemudian dia terjatuh cinta pada Luhan.

Xi Luhan

Luhan seorang yang baik. Tapi disebabkan masalah keluarga, dia menjadi seorang yang dingin. Tidak mempunyai kawan disebabkan perangainya. Semua menganggapnya sombong. Hanya Baekhyun yang sudi berkawan. Baekhyun tahu masalah yang dihadapi Luhan kerana Baekhyun sudah lama berkawan dengannya. Pertemuan pertama kali membuatkan Luhan menyukai Yoona dalam diam.

Kim Taeyeon

Chingu baik Yoona. Yeojachingu Baekhyun. Nampak pendiam tapi sekali dia buka mulut, hambikkau ! Hancur. 😂 Tidak menyukai Baekhyun pada awalnya kerana menyebabkan dirinya terjerumus dalam persaingan sengit antara yeoja-yeoja yang suka pada Baekhyun. Tetapi akhirnya terjatuh cinta tanpa sengaja bila melihat Baekhyun melindunginya.

Byun Baekhyun

Namjachingu Taeyeon. Tahu masalah Luhan. Jangan main-main dengan dia. Kau nampak dia baik tapi bila kau sakitkan , lukakan orang yang dia sayang . Hancur hancur engkau ~ ♪ bila bila saja ~ ♪ 😂 pernah sekali tu sebelum dia bercouple dengan Taeyeon. Ade seorang yeoja bernama Clara dia marah akan Taeyeon kerana merampas Baekhyun daripadanya dan telah menampar Taeyeon. Kebetulan Baekhyun ternampak lalu dia menengking dan menampar kembali yeoja gila itu.

First MeetWhere stories live. Discover now