Sabah uyandım demiyimde yataktan kalktım çünkü hiç uyumadım, tüm gece öylece tavana baktım. Gece belki 1-2 saat uyumuşumdur. Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve aşağıya indim salonda schoot annesi ile birlikte kahvaltı hazırlıyodu. Gidip bende yardım ettim
Schoot -günaydın
Ms. Mc- günaydınn
-günaydın
Sofraya oturdum ve bir kaç bişi atıştırdım sonra schoot motorla beni eve getirdi evet sıra ailemdeydi.
Kapıyı bu sefer çaldım ve annem açtı açar açmazda sarıldı
-bikaç şey duydum ve okudum lütfen biraz zaman verin sadece kolyemi almaya geldim.
Annem-tamam güzel kızım
Dedi ve kolyemi getirdi bende hemen boynuma taktım hemen odama çıktım ve üzerimi değiştim.
Üzerime beyaz gömlek onunda üzerine lacivert kazak giydim, altıma siyah pantolon giydim, saçımı yandan ördüm ve ön kısımlarını saldım. Ayağıma cat'lerimi giydim ve çanta almadım gerekli her şey dolabımdaydı zaten. Telefonumu arka cebime koydum ve siyah deri ceketimi giyip çıktım.
Dışarıda schoot motoruna yaslanmış bekliyordu.
-sen saatlerdir burdamısın
-evet
-beklemene gerek yoktu ayrıca bilseydim daha çabuk inerdim
- bu gün beraber takılsak iyi olur karşına kimin çıkıcağı belli olmaz. Ayrıca okulda arkadaşlarımla tanıştırıcam, okuldan sonrada derekin yanına gideriz.
-tamam olur
Dedim ve kaskı takıp arkasına bindim
__
Okula geldiğimizde kaskı kafamdan çıkarmamla kızların öldürücü bakışlarıyla karşılaştım lan basın gidin artık pençelerim ve dişlerim var yani henüz değil ama olucak
Schootla okula girdik dün yanında gördüğüm arkadaşları yanımıza geldi
X-bu kim schoot
S- Alex. Aradığımız gizli kız
X-ohaa ne ara buldun
S-dün, neyse geçin oturun anlatırım
Ben-derse girmicekmiyiz
S-ilk derse girmeyelim
Ben-tamam
Dedim ve kantinin bi masasına oturduk. Schoot herşeyi anlattı ve beni arkadaşlarıyla tanıştırdı.
Lydia, lsaac, allisonAllison - bunlara alışman için sana yardım edeceğiz merak etme
Ben- teşekkür ederim peki sen de mi..
Allison- hayır ben bi kurt adam avcısıyım
Ben-ne!
Allison - merak etme ben avlamıyorum
Ben-tamam
Allison- Lydia bi ölüm perisi, lsaac de bi beta
Ben-peki ya stiles
Stiles-bi ara ölümcül bi yaratığın emrindeydim nogitsuhune
Ben- peki tamam
Schoot- ya ben vazgeçtim okulu kıralım bu gün
Ben-Dereğe gidebilirmiyiz
Schoot - olur
______________________
Derkin evine geldik daha doğrusu harabeye kapıya yaklaştıkça kalp atışlarım artıyordu sonra birden kapı açıldı ürpererek geri adım atmamla balkon gibi girişin yüksek yerinden düştüm. Sırtım çok acımıştı acıyla inledim. Derk sandığım kişi yanıma koştu ve bir şeyim olup olmadığına baktı. Sonra gözlerime bakıp şaşkın bi şekilde.
Derek-Alex??
Ben- evet
Derek- öğrendinmi
Ben- evet ama sana ihtiyacım olduğunu yazmış mektuba.
Derek- gel hadi, sende schoot
Dedi ve ben ve schoot dereğin arkasından harabe eve girdik.
Derek- hemen eğitime başlayalım
Derek - ilk olarak pençelerle başlıcaz ellerini bu şekilde yap ve odaklan.
Dediklerini yaptım ama çıkmıyordu
Derek-odaklanmıyosun tekrar dene
Elimi aynı şekilde hareket ettirerek odaklandım bi ses çıktı tırnaklarımın uzadığını hissettim elime baktım ve evet pençelerim çıkmıştı sevinçle schoot'a döndüm ve pençelerimi gösterdim. Yapabilmiştim işte..
_________1ay sonra_________
Aradan 1 ay geçti her gün okul çıkışı derek'in evine gidip çalışıyorduk. Benimle beraber schoot ve lsaac de çalışıyorlardı. Baya iyi olmuştum. Yarın dolunaydı daha hiç dönüşmemiştim nasıl görünecegimi bilmiyorum. Eve 2 hafta önce döndüm bu aradada değişiklikler oldu tabii stiles çok komik ve çok tatlı o kadarda yakışıklı ki. Bu şekilde uykuya daldım. Sabah gözlerimi açtığımda bu günün dolunay olduğu aklıma geldi.
Yataktan kalktım ve banyoya gidip ılık bir duş aldım. Sonra üzerime beyaz bi tişört giyip altıma giydiğim kot şortun içine koydum. Saçlarımı açık bıraktım ve telefonumu arka cebime koyup beyaz vanslarımı giyip çıktım. Kapının önünde bi cip(yanlış yazmış olabilirim) vardı. Camını açtı ve içindekinin stiles olduğunu gördüm. Yüzümde anlamsız bi sırıtma oldu. Sonra kendime geldim ve yanına gittim.
Stiles-okula beraber gideriz diye düşünmüştüm
Ben-tabii
Dedim ve bindim, yolda
Stiles-ordaki ne!
Ben- şu mu
Stiles- evet
Ben-durdur arabayı
Stiles-hayır ya başımıza bela almayalım
Ben-ya durdursana diye hırladım tabi bu istemsiz olmuştu hemen durdurdu arabayı. Aşağı indim ve gördüğüm bi kurt kadın bi kızı korkutuyordu. Ama dönüşmemişti.
Ben-Bana bakk!!
X-yaklaşma bana yoksa canın yanar
Ben-bırak kızı!!
X-karateci falan mısın bak söyliyim her halukarda yenerim
Ben-hayır dedim ve dönüştüm dönüştüm evettt ilk dönüşüşüm
Kız üstüme atladı ve karnıma pençe attı. Acıyla karnımı tuttum ve diğer elimle kolyemi, içimden alfa beta omega dedim ve bende saldırdım kızı alıp ağaca yapıştırdım. Yaklaşınca ayağı ile beni itti. Bende yere savruldum. Takla atarak kalktım ve kızı tek elimle kaldırıp yerler vura vura savurdum kız perişan haldeydi. Kız zar zor ayağa kalktı. Daha sonra kızın bacağına bi ok saplandı sonrada benim koluma. Okun geldiği yöne baktım bunlar avcılardı bana gelen 2. Oku elimle yakaladım. Sonra stiles beni kucaklayıp arabaya götürdü kötü durumdaydımm...
Meraba hepinizi çok seviyorum yarın 2 sınavım var banim için dua edinn ben 8. Sınıfım ve teogum var
:(:(:/:/:) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf(efsane)
WerewolfYeni biri. Yeni ama efsanesi çok eski... Ne olursa olsun herkesden daha güçlü alfa sürüsü onun peşinde ama dostları ve sevdiği adam onu koruyor. İşte karşınızda ALEX PARKER yani şu anlık sonradan öğreneceği ikizi ile hayatı değişiyor. kurt olmak k...