Multi nasıl amaa... Maliaya daha çok yakışmamış mııı???
Bu arada telefon otomatik yanlış yazmış şimdiye kadar schoot diye aslında scott.Gözlerimi açtığımda bi masanın üzerinde yatıyodum. Kafamı hafif kaldırdığımda hepsi etrafıma toplandı stilesın gözleri doluydu ağlamışmıydı..
Scoot-iyi misin
Stiles-beni çok korkuttun
Allison-nasıl yaptın bunu
-ya bi durun lütfen kolum çok ağrıyor
Veteriner-kurtboğan yüzünden barut bulmanız gerek
Scoot lsaac ve derek çıktılar 1 saate kadar geri döndüler veteriner barutu masaya döktü ve ateşle yaktı scoot, lsaac ve dereke kesin emirle beni tutmalarını söyledi korkuyordum azımdan istemsiz tek kelime döküldü
-stiles
Stiles gelip elimi tuttu sonra veteriner bu karışımı yaranın üzerine batırdı canım çok yanıyodu bağırıyordum dönüşmüştüm ve kükreyerek tepiniyordum sonra yara yavaş yavaş kapandı ve acısı geçti. Geri dönüştüm çok yorulmuştum. Terler içindeydim.
Lydia- 2 saat sonra dolunay var
Allison-doğru alexinde dinlenmesi lazım
Stiles-hadi gidelim o zaman
Scoot - evet
Beni yavşça kaldırdılar ve ağır adımlarla stilesin jipine bindirdiler lydianın evine geldiğimizde 15 dk kadar geçmişti yukarı çıktım ve lydianın yatağına uzandım. Ama uyku tutmuyordu e bütün gün uyursam... Bende kalkıp aşağıya indim hepsi kanepede uyuyordu. Stilesin gözleri şişmişti eminim çok yorulmuştur. Yanına oturdum. Elimi gözlerine koydum, yüzünde gezdirdim parmaklarımı. Sonra elini tuttum ve canının yandığını düşündüm bir anda damarlarım mosmor oldu. Korkmuştum stilesinkilerde mora dönünce iyice korktum. Canım bir anlığına yandı hafif inledim ama hepsi uyandı. Damarlarımızı gördüler sonra stileste uyandı ve ellerimizi gördü ardından damarlarımız eski haline döndü.
Ama hala stilesin elleri ellerimdeydi. Sonra ayırdık ellerimizi.
-bu neydi şimdi
Scoot-acısını emdin
-ne??
Scoot - dediğim gibi acısını aldın
Canı bu kadar yanıyormuydu bir anlığına gözlerimiz buluştu buruk bi gülümse meyle baktı yüzüme
-eee hadi dolunay yaklaştı
Hepsi teker teker aşağı indi
-hey! nereye
Lydia-bodruma
-neden
Lydia-şimdi görürsün
Bende peşlerinden aşağıya indim aşağıda birçok zincir vardı
-bunları ne yapıcaz
Scoot - ikimizi bağlicaksınız dolunayda size zarar vermememiz için
-ama ben
-sen kolyeyle kontrol edebilirsin
-tamam nası yapcaz
Bana gösterdiler ve scootla lsaacı zincirledik ve 1 saat sonra dolunay olmuştu scoot ve lsaac ise terler döküyordü ben mi nasılım şey sanırım iyiyim kendimi kötü hissetmiyorum.
Sonra yukardan cam kırılma sesi geldi sonra hepimiz korkar adımlarla yukarı çıkmaya karar verdik buradaki tek kurt bendim ve bunu yapabilirdim..
Yukarı çıktığımda maskeli adamlar vardı ve ben onları tanıyordum küçükken odama girmişlerdi. Ve ben büyüyünce yine geleceklerini söylemişlerdi ve işte geldiler, burdalar ve karşımdalar...
DEHŞET DOKTORLARI...
meraba biliyorum kısa oldu ama ben heyacan istiyorum özür dilerimm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf(efsane)
WerewolfYeni biri. Yeni ama efsanesi çok eski... Ne olursa olsun herkesden daha güçlü alfa sürüsü onun peşinde ama dostları ve sevdiği adam onu koruyor. İşte karşınızda ALEX PARKER yani şu anlık sonradan öğreneceği ikizi ile hayatı değişiyor. kurt olmak k...