Meraba multiye bayıldım. Bu bölümü geriye sarıp binlerce kez izledim. Olaysız ama aşk dolu ve uzun bir bölüm oldu.
O benim asıl alfamdı. Her şeyi dedemin mektubunda anlamıştım. Dedem benim anlayacağımı düşünmüş. Hiç bir alfanın kendinden güçlü bir betası olmaz ki. Derek sadece bana öğretsin diye öyle demişti.
Karşımda onu görünce hemen dönüştüm. O ise üstüme atladı. Arkadan scott ve lsaacda katıldı. Alfa lsaacı fena pataklamıştı. Scott daha iyi durumdaydı. Bense bir kaç darbe almıştım o kadar. Sonra birden avcılar. Okulu bastı. Hepimiz geri dönüştük. Ve alfamda kaçtı.
"siz iyimisiniz"dedi avcılardan biri
Allisonda koşarak ona sarıldı."beni çok korkuttun. Bundan sonra yanında okunuda taşıyacaksın"dedi aynı avcı. Sanırım babası oluyordu.
"tamam "dedi allison. Sonra allisonun babası bize dönüp iyi olup olmadığımızı sordu. Hepimiz başımızı evet anlamında salladık. Arkamı dönmemle lydiayı stilese sarılmış bir şekilde buldum. İçimi büyük bi kıskançlık sarmıştı. Stilesin de ona sarılması canımı yakmıştı. Allisonun babası bizi eve bıraktı. Çok yorgun bir şekilde eve geldik. Herkes bize gelmişti. Annem nöbete kalıcaktı bu yüzden ev boştu. Odama çıktım, yatağıma uzandım. İçeriye kapıyı tıklatmadan giren scotta öldürücü bakışlarımı yolladım.
"ne oldu "dedi yatağın kenarına oturarak.
" yok bişi" dedim umutsuzca
Öldürücü bir sessizlik olunca konuştum.
"lydia ve stiles arasında ne var? "dedim muzipçe
" hee anlaşıldı"dedi gülerek
"heeyy"
"tamam tamam. Stiles lydiaya 3. Sınıftan beri yanık. "
" gerçekten mi ee neden sevgili değiller"dedim içim yanarken.
"lydia stilese bakmıyo ki"
"şimdi anladım"
"stiles onu o kadar seviyo ki. Saçma saçma haraketler, her dakika ondan bahsetmeler, onu güldürmek için kırk takla atmalar, sonra lydianın tüm eşyalarının stilestede olması. Ve-"
Bu kadar yeterliydi. Kalbimin acıdığını hissettiğimde onu susturdum.
"tamam yeterli anladım"dedim
Sonra scottu odadan kovdum.
Stilestan
Alex. Aklıma gelen tek isim. Heyy hani ben lydiaya aşıktım. Ne ara tek düşündüğüm alex olmuştu. Her dakka onu görmek istiyorum. Ama o şuan odasında. Keşke aşağı inse. O arada scott aşağı indi.
"ee alex nerde" dedim. Azımdan kaçmıştı. Bana şaşırmış bir şekilde bakarken.
"odasında uzanıyo"dedi gülerek. Önüme dönüp sustum.
***
Sabah uyandığımda salondaki kanepede uyuya kaldığımı gördüm. Benden başka kimse yoktu. Sanırım onlar evlerine gitmişlerdi. Hemen scott'un odasına çıktım. Sonra hatırladım ki scottun odasının yanı alexindi. Kapı biraz açıktı. Bende biraz daha ittim. Alex görüş alanıma gelince durdum. Çok masum uyuyordu. Bende sessizce kapıyı kapatıp. Scottun odasına daldım. Malak gibi yayılmıştı. Gidip ayağımla tepikledim. Hemen uyandı.
"bana giyeceğim bişi versene"dedim hala dürterken.
"al dolaptaan" dedi sinirlice. Hemen dolaba gittim. Gri bi tişört altına kot pantolon ve kırmızı gri hatları olan bi hırka aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf(efsane)
WerewolfYeni biri. Yeni ama efsanesi çok eski... Ne olursa olsun herkesden daha güçlü alfa sürüsü onun peşinde ama dostları ve sevdiği adam onu koruyor. İşte karşınızda ALEX PARKER yani şu anlık sonradan öğreneceği ikizi ile hayatı değişiyor. kurt olmak k...