James şi Peta

106 15 9
                                    


Am pornit cu Kendall spre casă, iar ceilalţi au intrat în restaurant.
Pe drum, am râs cu Kendall şi am glumit, iar el imi mai arăta câte ceva prin oraş. Eu făceam pe grozava şi râdeam de Kendall care mergea mai încet, de fapt eu mergeam prea repede. Urma să trecem pe o trecere de pietoni şi era verde, dar eu mergeam prea repede...prea repede! Chiar dacă era verde, tot ar fi trebui să mă asigur. Am auzit un zgomot puternic de claxon şi m-am blocat în mijlocul drumului. Apoi nu am mai văzut decât negru în faţa ochilor. Negru care venea cu repeziciune spre mine...
Deja simteam cum îmi ingheata sângele în vene şi cât de puternică va fi izbitura. Am inchis ochii sperând ca durerea să nu fie aşa de mare. Dintr-o dată am fost cuprinsă strâns de mână şi trasă în afara oricărui pericol. Mi-am pierdut echilibrul şi am făcut contact cu solul. Nu am mai auzit decât o înjurătură probabil a şoferului care conducea fiţosul său vehicul negru.

-Hei, eşti bine? -zise Kendall ajutântu-mă să mă ridic-
- Kendall...t-t-tu tocmai mi-ai s-salvat viața!
- Hei, abia am plecat de la spital, nu?
- Nu ştiu cum să-ţi mulţumesc!

Atunci l-am luat strâns în braţe şi am început să-i mulţumesc întruna.

- Hei, e ok! Oricum nu te-aş fi lăsat! Dacă nu ai mai fi tu nu ştiu ce aş mai fi făcut! Sincer!

Ne uitam unul la altul puţini confuzi, apoi ne-am îmbrăţişat din nou. Apoi am ajuns la Palm Woods, Kendall s-a dus în apartamentul lui, iar eu în al meu. Am făcut un duş scurt şi mi-am ales o rochiţă uşoară cu motive florale. Mi-am luat geanta cu banii şi am ieşit din apartament. Kendall mă aştepta.

- Arăţi bine!
- Hei, e o nimica toată, nu trebuie să fii politicos!
- Dar nu sunt! Chiar eşti frumoasă!
- Mulţumesc, atunci.

Am coborât şi luat un taxi ca să ajungem mai repede. Kendall se tot uita la mine, iar eu mă rusinasem. Avea un zâmbet molipsitor, cand il vedem că zâmbea, mă cuprindea şi pe mine zâmbetul. Am ajuns destul de repede şi am intrat în restaurant. Era la fel de spectaculos cum îl văzusem mai devreme, prin geamurile de sticlă. Ne-am uitat după băieţi şi i-am găsit pe Carlos şi pe Logan care ne oprisera loc la o masă de patru persoane. Erau deja sătui , şi eu care credeam că se vor atinge şi de farfuria mea!

- Hei, unde e James?-zise Kendall-
- E acolo, cu blonda aia!- zise Carlos arătând cu degetul spre o masă de două persoane cu un trandafir roşu in mijloc - Tipa aia chiar arată bine!
-Apropo de arătat bine, şi tu arăţi excelent! - zise Logan, iar Carlos dădu din cap afirmativ-
Atunci am zâmbit ruşinată. Am mâncat cu poftă tot ce îmi comandaseră băieţii, apoi am cerut nota. Kendall a plătit pentru toţi patru, deşi am tot insistat să îmi plătesc măcar partea mea.

- Să mă duc să îi duc bani şi lui James? - întreb -
- Nu e nevoie, sigur i-a plătit Peta! - zise Logan-
- Tatăl ei deţine localul, deci nici măcar nu a fost nevoie să plătească! - adăugă Carlos
- Peta? Aşa o cheamă pe iubita lui? -întreb -
- Nu ştiu sigur! zise Logan
- Nu ştii sigur dacă o cheamă Peta?
- Nu ştiu sigur dacă e iubita lui! Abia s-au cunoscut, şi pe deasupra James nu e tipul de băiat gagicar!

Logan rămase încremenit, uitându-se cum James şi Peta se sărută de zor.

-.Sau cel puţin nu era! - zise Logan uimit-

Atunci toţi ne-am îndreptat capul spre direcţia James-Peta.

-Ce pot să spun, e norocos băiatu'! Să îşi găsească aşa o bunăciune care să aibă şi ditamai restaurantul şi să şi îl placă! - am zis-
- Chiar că norocos! - conformă Carlos-
- Mie mai mult îmi place de fata de lângă mine! -zise Kendall, uitându-se la mine-
- Împiedicatul e de acord cu tine - zise şi Logan zâmbind -

Atunci am inceput cu toţii să râdem.

- Mergem? - zise Carlos ridicându-se -
- Da, haide! - aprobă Kendall-
- Hei, cine se duce sa-l întrebe şi pe James dacă vine? - întreb -

" Cri-cri-cri"

Băieţii se uitau în altă parte şi se făceau că nu au auzit întrebarea.

-Bine, o fac eu! Dar ştiţi de ce? Pentru că voi sunteţi nişte laşi şi va e frică că dacă vă apropiaţi de Peta, o să vă îndrăgostiţi de ea, sau şi mai rău: deja v-ati îndrăgostit de ea şi vă roade gelozia atât de tare încât mai bine nici nu vă uitaţi la ea!

- Pff, ba nu!
- Atunci ce e?

Băieţii s-au uitat unul la altul şi, ca un reprezentant al tuturor, Carlos răspunse:

- Bine, bine! Suntem geloşi pe James că are iubită înaintea noastră!
-Sunteţi nişte copii!
- Ba tu eşti un copil!- zise Logan-
- Hei, împiedicatule, ia ai tu grija! -am zis, strâmbându-mă la el-

M-am apropiat de James şi Peta, în timp ce ceilalţi au ieşit afară.

- Hei, bună! -am spus-
-Bună! - mi-a răspuns Peta cu un zâmbet mai mult prefăcut -
- Tu ce vrei? Nu vezi că ne deranjezi?- zise James nervos-
- Păi, eu şi băieţii o să plecăm şi ne întrebăm dacă vrei să vii cu noi.
- Mai lasă-mi-l puţin, să mă mai bucur de el! -zise Peta-

Am stat puţin şi m-am uitat, aşteptând un raspuns de la James.

- Pleacă de-aici mai repede! -zise el-
- Bine, şi îmi pare rău că v-am deranjat! Pa Peta! Încântată de cunoştinţă!
- Stai, dulceată, cunoştinţă înseamnă sa-mi spui şi tu numele tău! -zise Peta-
- Oh, aşa e! Melody! Mă numesc Melody! -întinzând mâna -
- Scuze, dar eu nu dau mâna!
- Bi_ne... poate ne mai vedem! -am spus şi am plecat -

Perspectiva lui James
-Să sperăm că nu! -am spus, dar nu cred că m-a mai auzit -
- Iubitule, cine era aiurita asta? -zise Peta-
- O idioată!
- Şi cum de e în gaşca voastră?
- S-a mutat la Palm Woods şi îi cam place lui Kendall de ea, iar ea cică e "fanul trupei". Dacă era aşa nu ne-am mai fi blocat cu ea în lift! Am avut noroc cu Gustavo că a chemat pe cine trebuia, că altfel, acolo rămâneam!
- Nici nu-mi pot imagina cât de greu a fost să stai atâta vreme în lift cu ea!
- Da şi pe deasupra mai era şi claustrofobică!
- Pff! Dar ştiu cum ar fi fost să rămân în lift cu tine!

Peta s-a pus în poala mea, m-a tras puţin de cămaşă şi a început să mă sărute apăsat. Hmm, de ce nu mi-oi fi facut o iubită până acum.
Am stat cu Peta la restaurant până pe la două noaptea, iar paharul s-a umplut cu vin de peste zece ori. Eram frânt. Peta a insistat să mergem la ea acasă, dar deja ziua asta îmi ajunsese. Am rugat-o să mă ducă la Palm Woods cu maşina ei. M-a condus până la uşa apartamentului meu, unde mi-a mai dat un sărut.
Eu şi băieţii locuim cu toţii în acelaşi apartament, dar e foarte spaţios. Avem fiecare camera lui plus living, bucătărie, baie...
Eram cam ameţit de la vinul ăla.

Am ciocănit la uşă în speranţa că ai mei nu s-au culcat şi că o să-mi deschidă uşa. Nu am aşteptat prea mult până să vină cineva, dar nu era nici unul din amicii mei.

Perspectiva lui Melody

- James?
- Bună pisii! - punandu-mi mâna
pe talie-

SFÂRŞITUL CAPITOLULUI 5

Viata e frumoasa! <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum