Perspectiva lui Melody
M-am trezit foarte emoţionată, abia reuşind să dorm noaptea trecută.
M-am gandit numai la proba pe care am dat-o şi în minte îmi veneau tot felul de idei cum aş fi putut cânta mai bine. M-am aşezat pe marginea patului şi mi-am verificat telefonul, dar nu primisem încă niciun mesaj. Dupa ce am făcut un duş rapid am luat micul-dejun şi m-am îmbrăcat cu nişte haine lejere, iar pe cap am adăugat o pălărie. Mă uitam prin apartament şi încercam să fac puţină ordine, când mi-am auzit telefonul sunând.-Alo?!
- Alo!Melody, sunt Kendall, neaţa! Îmi pare rău dacă te-am trezit!
- Neaţa! Nu m-ai trezit, stai liniştit!
- Ce faci eşti ocupată ?
- Nu chiar deloc!
- Ţi-ar plăcea să mă însoţeşti la jogging prin parc?
- Desigur, mi-ar prinde bine nişte mişcare! Stai să mă schimb!
- Ok, te aştept în faţa uşii.Am închis şi am deschis uşa unde Kendall mă aştepta.
- Kendall, intră te rog!
- Bună!Am intrat şi i-am zis să stea în living până eram gata. M-am îmbrăcat în nişte pantaloni de trening şi un tricou mulat, iar pe cap îmi rămăsese pălăria. Când m-a văzut, pe Kendall l-a bufnit râsul.
- Ce e?Am ceva pe faţă?
- Da! O pălărie!
- Ah, am pus-o iar din reflex că nu îmi stătea părul! -râzând -
-Părul tău e perfect! - apropiindu-se de mine şi dandu-mi pălăria jos. Parca-i fi Logan! -râzând -Când a spus asta am zâmbit neaşteptat.
- Eu? Logan?
- Da, si el poartă pălării tot când nu îi stă parul! Deci, mergem?
-Da, dar care e traseul?
-Alergăm pe aleea din parcul de lângă Palm Woods.
- Cel în care am stat aseară?
- Da, acela!Am alergat aproape 2 ore, cu pauză, desigur. Eram udă leoarcă de transpiraţie, mai ales la subraţ şi îmi era ruşine de lumea pe lângă care treceam.
-Mi-e cam foame!- zise Kendall-
-Da, şi mie!
- Vrei să luăm pranzul împreună? Ştiu un restaurant italienesc foarte bun care e aproape.
- Sună bine, dar hai mai întâi să ne schimbăm şi să fac un duş că nu mai pot de miros!
- Nu miroşi chiar aşa de rău!
- Ba da, miros groaznic!Eram încă în parc şi ne întorceam acasă, când am trecut pe lângă o fântână arteziană iar Kendall a cerut să se aşeze pe marginea ei, să se odihnească puţin. Eu nu am fost de acord pentru că mă grăbeam să fac un duş, dar în cele din urmă am acceptat.
- Haide, ia un loc!-zise Kendall-
M-am aşezat lângă el, apoi au urmat câteva clipe de tăcere: eu stăteam nervoasă, iar Kendall se pare că punea la cale un plan.
- Deci, vrei să faci o baie?
- Daa!-răstit -Atunci Kendall m-a împins peste margine în apă şi a început să râdă de mine, în timp ce eu ţipam. Apoi l-am tras peste mine în apă, el fiind surprins a dat un ţipăt.
-Deci, ăsta era planul tău de cand ai zis: "Hai să ne aşezăm!"?
- Cam aşa ceva! -stropindu-mă cu apă -
- Măcar e legal ce facem?-stropindu-l cu apă -
- Cui îi pasă?Ne-am mai bălăcit puţin, apoi am mers să ne schimbăm, apoi la restaurant. Alergatul şi apa ne-au crescut apetitul. Mâncarea a fost deliciosă, iar bucatarul merita şorţul MasterChef.
Ne-am întors acasă, trecând pe lângă piscina din Palm Woods. Acolo erau Logan si Carlos la bustul gol. Stateau pe sezlonguri la soare. Am trecut pe langa ei holbandu-ma la abdomenul lui Logan, dar sper ca nu m-a observat! Aveau ochelarii pe ochi si cred ca dormeau...sper! Am mers în apartamentul meu iar Kendall în al lui. Am lăsat ușa descuiată pentru că așa fac mereu, m-am întins pe canapea și am adormit, mângâiată de razele soarelui ce pătrundeau prin fereastra mea mare din fața mea.
CITEȘTI
Viata e frumoasa! <3
FanfictionAceasta poveste este despre o fata si relatiile ei cu cei din trupa Big Time Rush, ea fiind o mare fana. Ajungand sa o cunoasca, toti se vor indragosti de ea, dar ea va ramane numai cu unul... cel care la inceput facea tot posibilul sa o omoare...