La media aveţi melodia Radioactive despre care se vorbeşte în acest capitol, doar că acesta este originalul iar în capitol este vorba de un cover adaptat pentru orgă şi pentru o voce acută, clară şi blândă.
Perspectiva lui Melody
Cât ziceai că e ceasul?
- Aproape 12.
- Oh, nu! Audiţia!!! Nu m-am pregătit!Atunci m-am ridicat în picioare, dar, pentru că eram somnoroasă,
am căzut din pat.- Audiţia e mâine! -a zis Kendall râzând -
Atunci m-am uitat la el urât.
- Păi şi nu trebui să mă pregătesc?
-Aaa -zise Kendall-
- Aaaspirina aveţi? Normal că avem!
-Hmm?
- O replică a profesorului meu de mate, n-ai înţelege!
- Dacă zici tu! Oricum...după mine nu mai ai nevoie de pregătire! Ai o voce foarte frumoasă!
- Dar şi tu ai o voce foarte frumoasă şi tot ai nevoie de repetiţii...
- Bine. Spune-mi te rog mai multe despre auditia asta! Pentru ce dai?
- Păi e un producător care caută solist pe care să-l lanseze, iar dacă eşti ales vei semna un contract cu o casă de discuri.
- Sună interesant! În ce constă proba?
- Trebuie să cânţi o melodie vocal şi la un instrument, nu ai voie cu negative.
- Şi ce melodie ai ales?
- "Radioactive" , Imagine Dragons...
- Bun! E piesă grea, dar care te poate pune în evidenţă! Te-ai gândit bine! Dar...ce te faci cu timbrul? Timbrul solistului este metalic, iar al tău are o culoare cu totul diferită!
- După mine cred că îmi iese piesa, adică eu o să cânt la orgă şi o adaptez în stilul meu.Kendall se uită prin dormitor şi dădu cu ochii de orga mea . După ce o aşeză pe suport, îmi zise:
- Vrei să îmi arăţi si mie?
-Cu mare plăcere!Am început să cânt. Atunci nu mai simţeam nimic, mă aflam într-o altă lume, nu îl mai vedeam pe Kendall care mă privea zâmbind, nu mai ştiam nimic. Simţeam pur şi simplu că zbor. După ce am terminat Kendall m-a aplaudat iar eu m-am ruşinat.
Atunci mi-au chiorăit maţele.-.Mi-e cam foame!-am zis-
- Daa, şi mie! Cred că o să mă duc înapoi în apartamentul meu. Vrei să vii?
-Păi de ce? Nu vrei să mănânci aici? Să ştii că am destulă mâncare în frigider!
- Ooo, asta ştiu!Ne-am dus în bucătărie şi am luat micul-dejun...bine, era ora 12 dar pentru noi tot dimineaţă era.
Perspectiva lui LoganMă trezesc puţin obosit şi constat că era aproape după -amiază. Mă aşez pe marginea patului şi mă gândesc puţin. Îmi vine în minte ceea ce s-a întâmplat aseară, faza cu James... Mă ridic şi trag jaluzelele, lăsând razele soarelui să pătrundă în camera mea. Aveam o fereastră mare, de unde puteam admira piscina din Palm Woods. Era multă lume, dat fiind faptului că e vară. Mă duc la baie să îmi fac un duş revigorant. După ce termin mă îmbrac în nişte pantaloni scurţi şi un tricou mai simplu, apoi îmi aleg o pălărie pentru că mi-era cam lene să îmi aranjez părul. Mă duc în bucătărie unde îl observ pe Carlos care făcea omletă cu sos de roşii.
- Neaţa Carlos!
- Neaţa!
-Ce faci tu acolo? - întreb ridicând din sprâncene - Îmi faci omletă? Îmi faci, cum să nu îmi faci!
- Sigur! Vrei omletă pe gratis? Costă 200 de dolari!
- Nu crezi că exagerezi? Cere şi tu 300! Păi ori suntem oameni ori nu suntem!Aşa suntem eu şi baietii , ne place să fim ironici, să luăm totul în glumă. Am stat puţin pe scaun uitandu-mă la Carlos cum găteşte si m-am apucat şi eu să fac clătite cu îngheţată.
- Cum vrei tu să faci clătite cu îngheţată dacă nu mai avem îngheţată? -zise Carlos-
- De unde ştii?
- Păi cine crezi că a mâncat-o? -râzând -
CITEȘTI
Viata e frumoasa! <3
FanfictionAceasta poveste este despre o fata si relatiile ei cu cei din trupa Big Time Rush, ea fiind o mare fana. Ajungand sa o cunoasca, toti se vor indragosti de ea, dar ea va ramane numai cu unul... cel care la inceput facea tot posibilul sa o omoare...