Bara gelmiştik. Her zamanki gibi Keremin onu giyme şunu yapma buran açik şurani kapat fasli bittikten sonra gelmistik. Müziğin akışına bırakmıştım kendimi. Ve kerem her zamanki standar içkisini masasina almış içip etrafı süzüyordu.
Z.Kerem hadi dans edelim
K.Güzelim biraz daha içeyim katilirim sana.
Z.Off Kerem.Zeynep tıslamıştı adeta ama Keremdi bu kalsik odun. Barışla Melis kendi hallerinde içkilerini yudumluyorlardı. Kerem çok içmiş olcak ki tuvalete dogru ilerledi hayret aslinda içki çarpmazdi onu. Keremi merak ederek arkasindan tuvalete gittim.
KEREMIN AĞZINDAN
Gözlerim buğulaşıyordu birsey göremiyorum hersey bulanık. İckimde ilacmi vardi ben bunlari anlamya calisirken yanima biri yaklasti.?.Sen be kadar tatli birseysin boyle.
K.Zeynep iggm guzelim.
?.Zeynep hihi zeynep.Kiz Keremi arzuluyordu. Onu izleyip zevkle alt dudagini isiriyordu. Ve Keremi alip tek Kolunu basinin arkasina kavrayip alt kattaki odalardan birine goturdu ve Iste oyun basliyordu.
Kiz Keremin ustune atip kendini gomelgini parcalarcasina acmisti. Keremse aptalca etrafa sirirtiyordu. Kiz Keremin pantolonunu siyirip Erkekligini tek hamlede iceri aldi. Kerem bunun verdigi zevkle ise koyuldu kizin icindeydi ve ritimlerle devam ediyordu. Kerem zevk aliyordu ama bilinci yerinde degildi evet gercekten degildi. Sadece guluyor ve beceriyordu.
ZEYNEPIN AGZINDAN.
Keremi heryerde bakmistim assagi kata inmistim heryeri inceledim. Ya Kerem diye isyan ediyordum. Kirmizi kapiyo actigimda ise.
Ke-kerem. Agzindan sozcukler zor dokukuyordu. Sevdigi adam erkegi ihanet ediyordu. Zeynepin gozleri dolmustu elini agzina koyup Kerem demekle yetinebildi.
Kerem sevdigi kadinin sesini duyunca gozlerini ovusturdu ve olaylari daha yeni sezmeye basladi. Zeynep kilitlenmisti adeta.
Zeynep sunlari soyleyebildi sadece su cumle dokuldu agzindan.
Z.Güvenmişt-güvenmıstim ben sana.
Kerem bunu duyunca adeta kulaklarindan ateş fiskiriyordu Guvenmistim dedi. Sevmiyorum deseydi bu kadar cani acirmiydi Keremin. ?
Zeynep arkasina bile bakmadan kendini disari atti ve ilk gordugu takxiye bindi
Barisla Melis olaylari anlamadan anlamsizca olanlari seyrediyolardi. Kerem elinde kiyafetleru yalpalaya yalpalaya Zeynep diye bagirarak arkasindan kostu kapidaki adama cabuk arabami getirin diye bagirdi. 5 dakika sonra gelen arabasini atlayip Zeynepin eve gidicegini biliyordu ve Zeynepin evine dogru surmeye devam etti.
Zeynep takxide aglayip rimelleri gozlerini yakarken bana bunu nasil yapar demekten baska birsey diyemiyordu. Zeynep eve geldigi zaman takxinin ücretini ödeyip eve girdi. Dusu soguk acip altina oturdu iki eli arasina basini koyarak titremeye basladi. Iyi degildi kisa sureli şok geciriyordu. Titremeye baslamisti. Morarmaya ramak kalmis dudaklari o kadar titiryordu ki. Kalbi aciyordu sol tarafi sizliyordu.
Kerem kapinin onune gelip kapiya yumruk atarak bagirdi ama nafile Zeynep su sesinden baska birsey duymuyordu. Duysada acarmiydi orasi supheli. Kerem kapiyi zorlayip acti. O odadan baska odaya kosusturup Zeynep diye bagirmaktan baska birsey yapmiyordu Dusa geldiginde ise Zeynepi oyle gorunce hemen kucagina alip yatagina goturdu.
Z.Birak beni cek ellerini dokunma bana.
K.Zeynep deme boyle
Z.Guvenmistim sana Kerem seviyorsun sanmistim.
K.Zeynep SUSS !
Kerem adeta kukremisti Zeynep yataktan kalkip dusa girdi rimlelrini temizleyip esofmanlarini giydi ve artik kizaran gozlerini aglamasi gerektigini belirterek. Odasina geri dondu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum -Zeyker
Roman d'amourMasum ve Güzel kız Asi bir çocuk.Kardeşi hasta olan Zeynep 50.000 tl ye ihtiyacı var.Bu parayı nasıl bulucak? Ya çalışıcak Ya da ...