Hikayemi okuyan sessiz 300 okuyucularım, iyi akşamlar :)
Hikaye diyorum ama pekte hikaye tarzında değil yazdıklarım. Biraz daha düz yazı şeklinde yazıyorum.
Umarım ilginizi çekiyordur. Eğer ki isteyen olursa bu hikaye bittikten sonra bunun devamı olan ayrılık süreci-isteme-söz-nisan ve düğün içerikli olan kavuşma kitabımızı, azmimizi yayinlayacagim. Suan icin kimse okumasa da bu kitaba devam edeceğim. Ikinci kitap sizlere bağlı hayalet okurlarım. Bu kitabın bütün bölümleri hazır. Sadece vakit bulamadığım icin her gün bölüm ekleyemiyorum. Ama önümüzde ki hafta en az 5 bölüm ekleyeceğim.
Can dostum, sırdaşım, kardeşim, ikizim dediğim benim icin herşeyden çok kıymetli olan sekerkokusuu adlı arkadaşımızın ilk kitabini okumaya ne dersiniz ? Bir bakışla başlayıp, delicesine aşık olup, yıllarca tek sözüne bakıp herşeyi onunla yaşayıp bir anda hüsrana uğramak sizce nasıl bir duygudur ? Bir kadın, bir kiz nasıl aldatır ? Sevdiği halde neden bi baskasinin ilgisine hayran olur. ? Tüm bunların cevabı sekerkokusuu'nun kitabı MUTLULAR HER MUTLU kitabında bulabilirsiniz.
Ayrıca bana uzaktanda dost olunabilecegini, mesafelerin dostluklar icin öneminin olmadığını gösteren sapsik, tatlı mi tatlı, azıcık heyecanlaninça panik atağı tutan minigim Melekdpci'nin yeni kitabı GÖNÜLCELEN'i okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Bir kişi bile okuyunca heyecanlanan bu kıza bi kaç kişi olarak birazcık panik atak yaşatsak hiç mi hiç fena olmaz bence demi hayalet okurlarım :) ?
Çok konuştum tamam susuyorum :) Yeni bölümde görüşmek uzere, Allah'a emanet olun, sevgi ve saygıyla kalın canlarım :) ..&edibrk ♥