-359
Birtanem, seni aradım bugün. Herkes ASLAN ŞAHIN diye seslendi. Ayak sesleri duydum. Geliyorsun sandım. Kalbim öyle hızlı atıyordu ki öleceğimi sandım. Sesini duymanın vereceği mutluluğu yaşamak icin sabırsızlanıyordum. Tam geldiğini düşünmüşken, telefondaki asker' 'Malesef buralarda değil'' dedi. Olduğum yerde kaldım. O kadar umutlanmistim mi sesini duyacağım diye. Ama malesef yine olmadi. Çok öZledim seni aşkım. Bugün emos bana' asker hatunu' dedi. bU laf çok hoşuma gitti. Asker hatunuyum, seninim ben...
Seni çok seviyorum. Bir gun daha sensiz gecti. 1 haftaya geride bıraktık sayılır. 359 günümüz kaldi. Beraber askerlik yapıyoruz. Beraber gun sayiyoruz. 1 hafta nasıl gecti bilmiyorum. Seninle konusamamak sesini duymamak çok kötü bir duygu. Mutlu değilim. gulemiyorum sensiz.Bu satırları sana maviyle yazıyorum. Mavi her zaman umuttur. Mavi bulutun rengi, yani bulut umuttur. Bulut bizim oğlumuz, yani umudumuz herşeyimiz :)
Benim umudum sensin, herşeyim sensin. Aldığım nefes, soğuduğum hava sensin umudum.SENI ÇOK SEVIYORUM BIRTANEM
SEVGILIM
HERŞEYIM...
KALBIM SENIN GÜZEL GÖZLÜM ♥Iyi geceler hayalet okurlarım. Geçemiyor hafta bölüm paylaşacağım demiştim ama pek yazamadim. Bu gece ise belki okuyan giZli okurlarım olur diye arka arkaya 4 bölüm paylaştım. Umarim severek okursunuz.
Şimdi bölümün son satırlarını yazarken "bu satirlari sana maviyle yazıyorum" kisminda kafanızda bir karışıklık olmasın. Çünkü ben bunları özel bir deftere renkli kalemle yazıyordum. Bu sayfayı da mavi kalem ile yazmıştım. Bölüm sonunda bu şekilde yazmamın sebebi bu.
Benden bu kadar. Haftaya yeni bölümde görüşmek uzere.
Hayırlı geceler.
edibrk..