Tanışma

6.8K 361 60
                                    

Bu benim yeni hesabım kitabın kurgusunu değiştireceğim iyi okumalar..

Masal'dan
Hani okullarınızda vardır ya .Böyle durmadan konuşan ve hızlı konuşan tipler işte ben öyleyim.Ama ben hayata küs değilim durmadan siyah giyinip deprosyonada girmem .Ben farklıyım bunu kabul ediyorum .
"Masal"annemin seslenmesi ile gerçek dünyaya döndüm.
"Efendim anne "bu arada ben Masal .
"Hadi kızım okulun ilk günü okula geç kalıcaksın "tamam anne geliyorum.Odama gidip hızlıca hazırlandım.Bugün okulun ilk günü aman ne güzel .
"Hadi kızım "Galiba söylemeyi unuttum.Benim annem öğretmen ve babamda onun için bu kadar aceleciler.Ha bide küçük kardeşim Nehir i unutmamak lazım .
"Geldim anne"Nehir in okulu babamın okuluna daha yakın olduğu için onlar beraber. Biz annemle beraber gidiyoruz.Ayakkabılarımıda giyip dışarı çıktıp arabaya doğru yürümeye başladım.
" Heyecanlı mısın? "
"Neden ki anne"
"E kızım bugün okulun ilk günü" anneme öyle bir bakış attım ki ne yapcağını şaşırdı.
"Tamam kızım kızma hemen şaka yaptım"cevap vermedim yolu izlemeye devam ettim. Sonunda okula gelmiştik .Anneme sallayıp okula girdim.Ah ne kadar da özlemişim.Okula girdikten sonra kankalaştom olan Helen i aramaya başladım.Aha orda koşarak arkasına gittim.
"Merhaba"
"Öküz ne bağırıyon ebemi siktin yani"
"Tamam abla kızma "dediğimde gülmeye başladı .Zil çalınca sıra olduk .Aaa Yağmur ve Ece nerde lan .Onlar da benim kankaleştolarım. Ece lojmanda oturduğu için servisle heliyor.Yağmur da geç geliyor.Birisi gözlerimi kapatti sizce kim .
"Yağmur yada Ece"
"Yağmur canım Yağmur"sesinden Ece olduğunu anlamıştım.
"Canim ben şaka şeysi ettim.Yoksa Tabi ki anlarım Yağmur olmadığını."

"Adımı duydum." diyerek yanımıza gelen Yağmur a baktım. "Aferin sağır değil mişsin"demem üzerine Helen kafama vurdu .Ece "Salak"dedi.
Yağmur ise "Çok zekisin ya "dedi.
"Biliyom" Sıra ilerlemeye başlayınca bizde yürüdük.
Başka ne yapcaktın malak

İç ses bi git ya

Gitmicem iihhhhh ihhhhh gitmicem inat değil mi gitmicem.

Ya bi git

Tamam lan tamam hadi eyvallah
Bu iç ses valla mal lan
Seni duydum
Onu takmayıp sınıfa girdim. Aha ders mat ne güzel ya.Hoca girer girmez.
"Çocuklar yeni öğretim yılınız kutlu olsun.Biliyorsunuz iki sene sonra büyük bir sınavınız var.Bu seneyi sıkı tutun."dediğinde ben hemen
"Hocam bu seneyi sıkı tutarsak elimiz yorulur.Seneye tutak tamam mı"
"Evladım otur yerine terbiyesizleşme"
Tam bir şey diyecekken müdür sınıfa girip.Dört tane insan üstü varlık .Bırakıp gitti aman banane canım.

Bitti!! kurgusunu değiştirdim nasıl olmuş.

Ben Sevemem Ki Gülerim HemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin