armut gibi şiş

2.6K 249 23
                                    

Merhaba uzun zamandir bolum atmadigimi biliyorum.ama telefon annemde idi o yuzden ki hala onda sadece bir gunlugune.

Eceden
Akşam Masal benimle yatmak istediğini söyledi .Ee bende kabul ettim.Ama nerden bilebilirdim ki sabah gözlerimi koridorda açacağımı.
Hiç oyalanmadan lavoboya gittim.ee bende insanim çişim geldi yani.Banyoya gittiğimde gördüğüm manzara çığlık atmama neden oldu.
Neden mi anlımın ortasınslda aynı armut gibi bir şiş.

Yağmurdan
Ecenin çığlığı ile uyamdim.Ama ağzimda garip bir tat var.Gözlerimi ağzıma indirdiğimde bir flaş sesi duydum .aaa Masal fotorafımızı çekmiş.Şu anada nasıl mıyız.Helenin ayağı benim ağzımda.Benim elim onun totosunda.Onun ayağı benim malum yerime yakın birr yerde.Hemen kalktım.ama ne yapcağıma karar veredim.Masalı dövsem gerci dovememde olsun.Eceye ne olduğuna bakmaya mi gitsem.Ben bunları düşünürken ayaklarım beni Eceye götürdü.Eceye ne oldu diye soramadan.Kahkaha atmya basladim.
"Puhahahuphuap. Lan Ece ne oldu"
"Gülme ya akşam Masala uyudum olan oldu"

"Ben sana demiştim"

Masaldan
Yağmurlari uyurken cekip instagrama yükledim.Şimdi de Helen in anına çıkmayan kalemle enayi yazdim.artik gitme vakti.Üstümü değiştirmiştim .Sadece saçimi toplayip " kizlar ben ciktim"
Helenden
Kızlarin kahkahaları ile uyandim.Onlara ne gülüyorsunuz bakışı atip lavaboya gittim.ve cığlik atmam bir oldu ln anlima kim enayi yazdi."lannnnn kim anlima enayi yazdi"

Biliyorum uzun zamndir yb atmiyorum ve bu bolum cok kisa ama telfonn hal annemde idare edin.

Ben Sevemem Ki Gülerim HemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin