Yağmurdan(kesit)
Helen bnm acil işim çıktı .Diyerek daha biz ne olduğunu anlamadan çıkmıştı aradığımızda da iyi oldugunu söyleyip .Suratımıza kapattı pislik.offf ya cnm çok sıkıldi valla.Masal a bnm acil çıkmam lzm deyip cevap vermesini beklemeden dışarı çıktım.Genelde canım sıkıldığında deniz kenarına gider denizi izlerdim .Her zamanki banka oturup uzun zamandir girmedigim watpad e girdim. Gözumün önune bir tutam saç düşünce ben daha ne olduğunu anlamadan biri sacimi arkaya atti .kim olduguna bakmak için kafamı kaldırdığimdaEmir
Çok taş itiraf et onu seviyon dimi
İç ses sana itiraz edemicem valla
Ben Emire artik nasil bakiyorsam.
"Niye bana mal mal bakiyon "
Bu cocuk valla mal al işte Masal yani
Emir konuşmaya başladi."Daha fazla dayanamicam."
"Neye"
"Sadece sus ve dinle.hani seni ilk gördüğum zaman varya okul a yeni geldğimiz gün varya .ogun senin mavilerine aşik oldum.yada çig koftecide ki kahkahalarina ben sana asik oldum .Acaba benimle çikar misn?"
Partı evi den dvm
Masaldan
Off ya bi başımızda.bi Poyrazın sarhoş olması kalmıştı o da oldu.Gerçi bende çok ayık değilim ama ya şimdi Emir i arasam o kesin bu akşam yağmura şeyi şey etcek ( fesatlaşmayın ;) )
Nerden mi biliyorum ben bilirim .E Helen le Merti arasam aynı şey.Eceyle Pamir ayrı bir alem .Ben bunları düşünürken mutfak bir patırtı geldi .Koşarak mutfağa gitiğimde gülmemek için kendimi zor tutum .Poyraz saçlarını lastik tokayla toplamış elinde lolipop ağzında altın bir diş tabiki de böyle bir şey ayrıca bende gülmemi tutmadım ayı gibi anırdım.Çünkü elinde süt kutusu mutfağa uzanmış" me me "diyo .Önce hemen telefonumla vidoya çektim .Sonra omuzlarından çekerek salona taşıdım " öküz "
Amma da ağır ya .sonunda onu da yatırdığımda yeşılle siyah remgi karışık bir t shirt giydiğini fark ettim.Altına ise basit bir kot giymiş .
Uyurken çok sevimli oluyo yani ne biliyim onun gibi birinden dudaklarını büzüp daha fazla dayanamadım yanaklarına tokat atmaya başladım bide makas aldım .evet bende böyle seviyorum var mı sizene.uyanıp homurdanmaya başladı"ya sen pskopat mısın ya insan bi öper tatlı der ne biliyim saçımı okşar sonra bende sana laf atarım "sadece garip garip bakmakla yetindim."masal masal ne demek "
Iyice kafa gitti."mal mısın yavrum "
"Masal"
"Ha "
"Ben aşık oldum.sus tagam mı sus .ama çok garip biri böyle aynı erkek gibi "
" sen ne diyon lan kime aşık oldun"Masal"ece nerden geldi ya
"Masal"Helen nerden çıktı.
Kalk sana aha yağmurGözlerimi açtığım da matematik hocası ders anlatıyor.Kizlar kafama vuruyorlar Poyrazlar da sevgilileriyle oturuyorlar .
NE YANİ HEPSİ RÜYAMIYDI
Bana kızmayin...
Annem okularin açıldıgi gün telefonumu alıp .yaz tatilinde vercekmiş.ondan yazabildiğim kadr ama yeni böllum.
+7vote. +9 yoruma ggelirIyi tatiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sevemem Ki Gülerim Hem
Teen Fiction4arkadaş onlar ;Ece ,Yağmur,Helen ve Masal. Destansı bir arkadaşlık.onları tanımlasam. Birisinin hayatını mantık yönetiyo , Birisi atar kiraliçesi ,birisi gamzeli bir ünlü hastası,birisi ise basket hastası mantığını evden kovmuş... Erkekler ise Bir...