ing dersi

2.1K 180 14
                                    

Medyayı izleyinn

Su an revirdeyiz.Helenin anlına buz koyuyoruz.Yağmur ordan
"Knk senin armutla bana bi akşam yemeği ayarlasana"helen göz devirdi.Bir süre daha oyalandıktan sonra derse girdik .Ders ing aman ne iyi .Hocadan ozur dileyip yerimize oturduk.Hoca
"Eceeee"ece arkadan efendim plotoniğim deyince kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum..

Eceden

"Kalk çocuğum ayağa "

"Tmm hocam kaltım"

"Şimdi burayı tarif et bakalım"

"Now hocam burdan straight göbekten left left left ordan kime sorsanız talk hocam yani söyler"
Butun sınıf anırıyodu bildiğiniz ama Pamir venim gözümün içine icine bakiyodu.Bende ne bakiyon kardes bakisi attim.O da hiccc der gii bakti.

Masaldan

Eceyi kolundan tutup yerine oturttum.O da bana mal misin bakisi atti ama umursamadim.off ya cnm çok sıkıldı .kızlara.
"Kizlar ben cok sikildim ben gidiyom"Helen bana malmısın kizim sen bakisi attı. bende evet dedim .O da oki dedi.
"Hocam lavaboya gidebilir miyim?"

"Çık kızım "ayy bu da ayrıbır atarlı.Neyse ya .önce kantine gidip.Bir seyler yedim .Sonra bir ağlama sesi duyunca hemen oraya gittim.9.sınıflardan biraz tombul telli ve gözlüklü ama dikatli bakınca çok güzel gözleri olduğunu anlarsınız.
"Ne oldu niye ağlıyorsun."

" bütün herkes benimle dalga geçiyor ya .Dişlek diye ." dedi v edaha çok ağlamaya başladı.
"Senin adın ne"

"Burçak " ağlayark öylediği için zor anlamıştım.

"Tmm aglam artik gel biraz dolasalim hadi hadi"

"Tamam"
Beraber yürümeye başladık .Ama arkadan biri

"Aaa dişlek geldi ne oldu dişlek mattan 99 mu aldın"

"Anladigim kadari ile ineksin de"
Lan daha cok agliyo
"Tmm tmm buldum dur seni eceye götürek p seni insana benzetir "kizin telefonu calinca uzaklasti .

Evet bölumler cpk kisa ama annemden gizli yazıyorum .Siz anlayin neyse bys

Ben Sevemem Ki Gülerim HemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin