Marieke's POV:
Vandaag is de dag waar al mijn dromen uitkomen. Vandaag is de dag waar Ik voor altijd zielsgelukkig zou blijven. Vandaag is namelijk de dag van onze bruiloft. Ik loop naar de badkamer en spring de douche in. Ik hoor iemand kloppen op de deur. 'WIE IS DAAR?!' Ik loop uit de douche en pak een handdoek en sla het om me heen en doe de deur open. Kaj kijkt me aan met open mond. 'Nou ook goeiemorgen Kaj.' Lach Ik. Je bent prachtig.' Zegt Hij en Ik bloos. 'Nou dankjewel.' Hij loopt naar me toe en geeft kusjes in me nek. Ik sluit langzaam me ogen en begin te neuriën. 'Je lacht en kust in me nek en je gefluister maakt me gek.' Kaj glimlach en fluistert in me oor. 'Je bent verleidelijk.' Ik doe me ogen weer open en kijk hem aan. 'Met jou wil Ik tot in de nacht dansen.' Kaj glimlacht en dan raken zijn lippen de mijne.Na een halfuur loop Ik naar beneden en kijk naar mezelf in de spiegel. Ik pak m'n telefoon en maak een foto voor op Twitter.
'@MariekeDahrs: Ready for my wedding. Excited 🙈💍👑'
Ik druk op de knop 'Tweet' en zet me telefoon weer weg. Ik pak me tas en jas en loop de deur uit. Ik ben zo zenuwachtig. Ik heb zolang op deze dag gewacht. 'Ben je er klaar voor lieverd?' Vraagt Maartje. Ik kijk haar met een grote glimlach op mijn gezicht aan en knik. 'Laten we gaan.'
Kaj's POV:
Ik kijk ook naar mezelf in de spiegel. 'Je ziet er goed uit gast.' Zegt Samuel. Ik glimlach. 'Thanks bro.' 'Ik ben zenuwachtig voor je gap.' Zegt Jai en Ik lach. 'Wat lief.' Zeg Ik dan en Jai kijkt me lachend aan. 'Ik ben wel blij voor je. Kleine jongens worden groot hoor.' Ik geef Jai een klein duwtje. 'Je bent de jongste hier kleine dwerg.' Jai kijkt me boos aan. 'IK BEN NIET KLEIN.' Cassius lacht en knikt. 'Ben je wel hoor.' Jai schudt zijn hoofd en loopt boos weg. Hahahaha, Jai weer. Wat is Hij hilarisch. 'Jongens, het is tijd!' Zegt Vienne en loopt naar beneden. Ik neem een diepe zucht en loop ook naar beneden. Iedereen klapt en Ik glimlach. Trots gevoel.Na een kwartier staat iedereen en dan kijk Ik naar de trap. Ik zie Marieke met Maartje naar beneden lopen. Ik krijg tranen in mijn ogen.
Marieke's POV:
Ik geef een kusje op Maartje's wang en geef haar een knuffel. 'Dankjewel.' Fluister Ik in haar oor. Ze knikt en glimlacht en loopt terug naar haar plek. 'Vandaag zijn we hier op de bruiloft van Kaj Leroy van der Voort en Marieke Fransisca Dahrs.' Ik glimlach en kijk Kaj aan. Alle vlinders vliegen rond in mijn buik. 'Kaj Leroy van der Voort, neemt u Marieke Fransisca Dahrs als uw wettige echtgenote door goede en slechte tijden?' Kaj glimlacht en kijkt me aan. 'Ja, Ik wil.' Ik krijg tranen in me ogen. 'Marieke Fransisca Dahrs, neemt u Kaj Leroy van der Voort als uw wettige echtgenoot door goede en slechte tijden?' Ik kijk het publiek aan en dan Kaj en knik. 'Ja, Ik wil.' Iedereen juicht en klapt. 'U mag de bruid kussen.' Ik kom wat dichterbij en binnen no time voel Ik weer dat zijn lippen de mijne raken.