Víkend

16 1 0
                                    

Sobota,3.dubna2014
Crrrrrr... Ach ne BUDÍK chvilku jsem se povalovala a začala jsem se učit slovíčka. Za chvilku jsem se šla nasnídat byly ovesné cereálie s jahodovým mlékem Mmhh. Po chvilce jsem si šla do koupelny udělat ranní rutinu jako každé běžné ráno ( v mém věku jsme všichni tak trochu vyspělejší ,,ACH TA DNEŠNÍ GENERACE"). Jako každé ráno chodím na doučování angličtiny, kde se učíme nějaký blbosti. Po skončení, už byla jedna hodina odpoledne a ve dvě jsme se měly s holkama sejít u lékárny zvaná
,,Dr.Oxford". Než jsem došla domů bylo už 13:22h tak jsem oběd hltala co nejvíc to šlo, k obědu jsem měla špagety s bolognes omáčkou. Bylo to výborný. Déla na mne zazvonila okolo 13:45 a cestou jsme potkaly Dýdý, která spěchala domů s Dastym(její pes), aby stihla sraz u ,,Dr.Oxforda" tak jsme na ni počkaly před jejím prahem a běžely jsme jak to šlo, moc jsme to nestíhaly, ale nějak to ušlo. Holky už tam na nás čekaly,myslely si, že už nepříjdeme...
Šly jsme do Flory, takže jako za prvé jsme si zašly do,, NewYorkeru"kde jsme si všichni vybraly stejné triko v jiné barvě, ještě že tam bylo tolik barev. Já jsem měla tyrkysové, Déla má bílé, Dýdý světle růžové, Myška šedé, Batča modré, Verča namořní modř a Miňuňa černé. Tričko mělo potisk, na kterém bylo napsáno,,FOREVER'' kytičkovaným vzorem. Bylo tak úžasné, až jsme se nemohly nabažit tak jsme zašly do Starbucks na ,,Frapé" bylo to boží.
Miluju je!!❤
Asi kolem patý jsme byli doma a povídala jsem si Délou a Dýdý na zahradě povídaly jsme si asi hodinu a holky šly domů. Dala jsem si večeři, měla jsem rohlík s medem, docela mňamka. Potom jsem se šla umít. Šla jsem do postele a chvíli si ještě chatovala a pochvíli jsem usla.
Neděle,4.dubna2014
Crrrr. Jako každè ráno mi zazvoní budík přímo do ucha, až k leknutí. Dala jsem si snídani byl řecký jogurt s nějakýma cereáliema nebo s čím to bylo. Potom byl směr koupelna, tak jak jinak česání,líčení a outfit. Najednou nečekaně zazvonila Déla s Dýdý a najednou jsem si vzpomněla, že jsme se domluvily, že pro mne budou chodit každý den, jelikož byla neděle tak to znamenalo, že se jde běhat, tak tu rutinu jsem si dělala zbytečně. Ze zvonku se najednou ozvala Déla a já jsem je pustila dál.
,,Ahoj" řekly jsme všechny navzájem a objaly se ve třech.
,,Jak se máte???" zeptala jsem se.
,,Dobře" odpověděly.
,,Já jsem úplně zapomněla,že se jde běhat na dlouhou trať" řekla jsem a zasmáli jsme se.
,,Tak se oblíkni a jdeme, přece nebudeš běhat v džínách"řekla Dýdý.
Vzala jsem si legíny, takovýty určený na běhání a mikinu. Uběhly jsme asi 6km tam i na zpátek, ale musely jsme se pořád zastavovat, protože neumím dýchat. Přišly jsme domů a domluvily jsme se, že ve dvě se sejdeme u Dýdý před domem. Poté, co jsme se rozloučily obětím, šla jsem si dát velkou sprchu. Lehla jsen si na postel a začala se učit slovíčka. O hodinu později jsem se oblékla a odešla na to ,,slavné" doučování. O tři hodiny později : Dala jsem si oběd mňamka měla jsem čínu s rýží. Uplynula hodina a byly dvě oblékla jsem se trochu zpravila líčení a odešla.
,,Ahoj holky" řekla jsem a objaly se.
Měly jsme sraz v Caffé11 mají tam výborny nepečeny nutella cheesecake. Tak jsme vyrazily holky už tam na nás čekaly objaly a pozdravily. Miňuňa si objednala jako první, dala si vanilkový cupcake s jahodovým makronkem, já jsem si spolu i s Batčou, Délou a Myškou dala ten slavný cheesecake a Verča a Dýdý si daly nějaký jahodovo-malinový dort. Všechny jsme si pochutnaly a zaplatily jsme, stálo nás to dohromady skoro 150Kč. Potom jsme skočily do Clarie's kde jsme si koupily náramek přátelství. V kavárně jsme se bohužel rozkecaly, proto je už pozdě tak jsme se rozloučily. Domů jsem přišla někdy kolem pěti, dala jsem si sprchu odlíčila se a skočila už do pýža. K večeři jsem si dala chleba s pomazánkou mmm... Skočila jsem do postele a usla.

#My Dvě#Kde žijí příběhy. Začni objevovat