Úterý,6.dubna
Crrrr.. Jak jinak, budík. Šla jsem se najist a udělat ranní rutinu. Na sebe jsem hodila modrou sukni s bílou košilí a pak mi Týna napsala že píšeme z chemie(Týna je moje kamarádka, s kterou sedím ve škole a má dvojče Nandu, která je nenažraná). A já vytáhla sešit a začala jsem se šprtat. Po chvíli na mne zazvonila Déla a já jsem rychle seběhla dolů po schodech do předsíně se doobléct, vzala jsem na sebe kostkovanou šálu s černým kabátem až ke kolenům a boty na klínku. Otevřela jsem dveře a seběhla jsem k vratům. Pozdravily jsme se a vrazily. Mezi tím jsem ji říkala o té písemce a ona ji prý už psala takže vím co tam je. Dorazila jsem do školy a první hodinu jsem měla matiku, povídala jsem si s Týnou o tom a říkala, že to prý umí. (...) Začala hodina chemie učitelka zabalila test do obálky jak jinak a nechala je už připravený na lavicích. Byla jsem tak vystresovaná a Týna mne utěšovala, že to bude v pohodě. (Opravdu to bylo lehké jako facka, to nechápu proč tak velký stres)
Skončilo vyučování a vyrazila jsem do kantýny dala jsem si zeleninovou polévku a knedlíky se svíčkovou omáčkou. Pak jsme šly s Délou a Dýdý domů. Domluvily jsme se,že spolu natočíme video na můj kanál ,, Elča's style in the world". Točily jsme o receptu na cupcakes. Mňamka. Bylo už večer a holky šly domů já jsem si připravila do školy dala jsem si mezi tím večeři a šla se umít. Lehla jsem si do postele koukla jsem se na bakaláře co jsem dostala jasně, že za 1 a po chvíli jsem usla.