Soutěž

8 2 0
                                    

Středa,7.dubna
Crrrrr... Zazvonil budík. Šla jsem se nasnídat a šla si udělat svou ranní rutinu. Na sebe jsem hodila černé legíny s bílým tílkem a červeno-kostičkovou košilí. Asi po 15minutách na mne zazvonila Týna, že potřebuje pomoc s oblečením, protože jde s Honzou po škole na rande. Tak jsme se přemístily k ní domů, vybrala jsem jí levandulové šaty se stříbrným opaskem a krémovými boty na klínku. Oblékla se a vyrazily jsme do školy, ještě jsme se stavily pro Délu a šly jsme. Dorazily jsme ke škole a oni dva na sebe narazily a pozdravili se. S Délou jsme se tiše odplazily ke dveřím školy směr skřínka. Potom jsem se s Délou rozloučila a šla jsem do třídy, první hodinu jsme měli tělák. Učitelka nám řekla, že by nás chtěla na nějakou soutěž v basketu a atletice, mně,Délu,Dýdý,Týnu,Verču a další 2 holky. Po hodině jsme o tom spolu mluvily a fakt se těšíme. Potom jsem měla chemii a musela jsem běžet do třídy jinak by měla kecy. Po škole jsem šla do kantýny, dala jsem si knedlíky s masem a špenátem, protože nemám ráda kuskus. Odpoledne jsem šla s Miňuňou do drogérky pro jeden krém. Večer k nám šla Týna a převyprávěla mi všechno co zažila, bylo to zajímavý. Pak odešla a já si dala večeři a pak sprchu, umyla jsem se a šla do postele psala jsem si s kámošem s kter se vidím jenom o víkendu na doučování. Psali jsme si tak různě a po chvíli jsem usla.

#My Dvě#Kde žijí příběhy. Začni objevovat