Faez Mikael POV
Aku selamat mndarat kan kapal terbang di tanah istanbul.Setelah selesai segala urusan aq dan Rae ke Sebuah hotel bernama Quinn Hotel untuk mnginap disitu slama 3 hari mmndgkan flight seterusnya pada lusa.Setelah mengmbil kunci bilik,Aku dan rae ke bilik msing2.xkan aq nak tidur dgn rae.bilik kmi brhadapan.klau ade msalah rae bleh ke bilikku.mklumlah mama mergkap emakku mnyuruhku untuk menengok-nengokkan Seorang gadis yg mencintaiku.aku thu dia suka akan aku,tetapi aq menolak cintanya.dia ttp akan mnggu ku shgga dia brjmpa yg lebih baik.
Raeyna Alia POV
Aku trdegr ketukan di pintu bilikku ketika aq sdg memgemaskan pkaian ku.aku rasa itu faez.kerana dye brjanji utk makan mlm brsamaku.Aku mmbuka pintu smbil mmgg handbagku mnkala sebelah tgn ku lagi menjinjing kasut sarungku.Setelah melihat Faez di hdapan pintu aq memakai ksutku lalu brjln beriringn ke restoran di bwah Hotel.Kami brtuah kerana trbg ke istanbul kerana istanbul didlm negara islam.tidak kesah dlm pmilihan makanan kerana semuanya halal.
Faez Mikael POV
Sedang aku makan brsama rae,aq meminta izin ke tndas.Dlm perjalann aq ke tandas,seorg gadis serba merah memints jlnku dan msuk ke dlm tndas wanita.Aku terus brhenti lalu dudk di kerusi di tepi pintu tnds utk mnggu gadis itu keluar.selepas bbrapa minit,Rae dtg ke arahku."dah pegi ke?"tnya rae lalu dduk disebelah faez."sya nmpk gadis..."kata2 faez trgntng apabila rae brkata,"serba merah?"teka rae."yup...dye msuk tnds tdi lpstu x kluar...awak prnah nmpk?"kataku." pernah dlm kpal trbang tdi.xpe..biar saya pergi tgk."kata rae kpada ku lalu brgerak ke tnds.selang bbrapa minit rae kluar dan kepalanya mnggeleng ketika meliht wajah faez."dah lah...jom blik..."kata faez lalu mereka lalu brgerak ke blik masing2.
TO BE CONTINUED//END-HMC2//
PLEASE VOTE AND COMMENT.THANKS
YOU ARE READING
HOODIE MERAH[GADIS MIMPI]
Mystery / ThrillerSIAPAKAH GADIS BERHOODIE MERAH YG MUNCUL DALAM MIMPI AKU? SIAPAKAH DIA? KENAPA DIA SELALU BERADA DALAM MIMPIKU? KENAPA DIA YG MNJADI MIMPI NGERI KU? CAST BY: FAEZ MIKAEL as MAIN CHARACTER RAEYNA ALIA as MAIN CHARACTER AERIN FENAZ as SOMEONE