CHAPTER 9

44 3 0
                                    

Faez Mikael POV

"manalah raeyna ni pergi...karang nk blik malaysia dah...bru aq igt nk ajak dye bli barg skit...dah beribu2 kali aq ketuk pintu blik dia ni x brbukak pon.."kataku lalu trus turun ke bwah.

Raeyna Alia POV

"kte sruh aq tggu...x de org pon kat sini..."kataku lalu membetulkan tudungku yg ditiup angin pagi ditepi sungai han itu."Raeyna Alia Ahmad Hafeez"sape seseorg diblkgku."kau siapa?"tnyaku lalu brpling ke blkg.Jntungnya bgai nak luruh apabila gadis hoodie merah itu berada diblkgnya."aerin..."seruku perlahan."dia mmndgku."aq bkan Aerin!!!!i'm not aerin and i will not to be Aerin Fenaz fullstop!"ktanya dgn muka yg marah."kau mesti kahwin dgn Faez scpt mgkin utk kau selamat....Faham???"katanya."y.a....ya..ba...iklah..."kataku trgagap2 lalu trdudk di laluan kecil ditepi sungai han itu.Aku ketakutan.aku takut."Raeyna!!"sblum aq pgsan aq trdengar satu jeritan seorg lelaki mmggil ku.

FAEZ

Dan akhirnya...

BLACKOUT

Faez Mikael POV

"Raeyna!!!bgn!!!"kataku lalu menepuk2 pipinya prlahan.keplanya diletakkan diatas ribaku.15 minit kemudian , aq kini berada di Seoul International Hospital.Beg tgn Raeyna ku letakan diatas peha smbil kejadian tdi brmain di fikiranku.Kenapa dye bwat mcm tu pda raeyna.aku harap tidak apa2.Flight ditunda dan kerjanya di gnti pilot lain.penerbgnnya utk pulg ke Malaysia juga ditunda."Whose Family of Miss Rae..y..n...na.."tnpa mnggu nama pesakit itu hbis disebut trgagap2 oleh doktor korea itu, trus aku bgn dn pergi ke arah doktor itu."Yes i am.."kataku.selepas bbrapa minit brbincg,doktor mngtakan Raeyna mghadapi trauma akibat kejutan yg diterima nya dan kemudian dia boleh keluar wad esok.Aku masuk ke wad brnombor 325 itu prlahan2.aku melihat tubuh lemah raeyna trbaring di atas katil di tepi tgkap itu.

Raeyna Alia POV

Aku trsedar apabila seseorg mmbuka pintu.bunyi kuakan pintu itu amat mnyeramkan.dan Faez brada dihdapnku."Reyna awak dh sedar?"ujarnya kepadaku."faez...saya kat mane?"tnyaku meminta pnjelasan."awak pergi mne tdi??knpa awak x bgithu saya awak jmpa perempuan tu??knpa awak nak tutup perkara ni?nak bwat sorg2 padahal awak tu lemah!awak dah jnji nk kongsi dan cari semua yg brkaitan dgn perempuan tu sama2 tpi knpa awak brtindak melulu??awak g*la ke??klau awak m*ti mcm mne???saya yg susah awak thu x!"kata faez kpdaku.air mataku jatuh membasahi pipiku yg masih pucat."faez , saya...."

TO BE CONTINUED//END HMC9//

PLEASE VOTE AND COMMENT.THANKS



HOODIE MERAH[GADIS MIMPI]Where stories live. Discover now