Wayett –student- și Brian – elev- se întâlnesc într-o cafenea, iarna. Din primul moment când au vorbit s-a format o legătură între ei. La scurt timp au devenit prieteni, iar apoi o idilă, care din păcate nu era acceptată de către Jason, fratele lui Wayett.
Mai târziu, Wayett află că fratele lui era coleg de clasă cu Brian și află și oarecarele motive pentru care Jason nu acceptă relația lor. Primul motiv fiind acela să blondul –Brian- a făcut niște lucruri oribile, iar cel de-al doilea motiv fiind acela că-l iubește ca pe un bărbat și nu doar ca frate.
Desigur, această situație crează o groază de neplăceri, atât pentru Wayett cât și pentru iubitul său, care devine la puțin timp și oficial.
Jason încearcă cu disperare să le pună piedici în relația lor, dar nu reușește, însă crează suficient disconfort încât să tulbure relația celor doi deja formată.
Într-una din zile apare și prima iubire a lui Brian, care înrăutățește întregul conflict care se formase între cei trei protagoniști. Brian recunoaște că nu l-a putut uita și face imensa greșeală de a se culca cu el. Mai târziu regretă ceea ce a făcut, însă fiind prea târiu, deoarece ruptura dintre el și Wayett se face puternic simțită.
Ceea nu știe Brian este că Martin –prima iubire- este cel mai bun prieten al lui Wayett. Iar faptul că Martin nu și-a putut ține gura, brunetul – Way- află de cei doi și devine gelos, asta făcându-l pe Wayett să greșească, la rândul lui. Comite aceași greșeală ca Brian, fix cu bărbatul care i-a fost prieten.
Tensiunea dintre cei doi frați se menține, Jason aproape nevenindu-i să creadă că se îndrăgostește de un bărbat. Crede că este de Brian și încearcă să îndrepte situația.
Într-un moment de slăbicune, Wayett îi mărturisește greșeala, asta supărându-l și revoltându-l pe Brian.
De atunci începe balansul în care brunetul se află. Iubirea lui oscilează până ajunge să-și dea seama că Jason este persoana pe care o iubește cu adevărat în toată povestea asta.
Și totul se rupe din cursul normal pe care l-a avut până acum, deoarece Brian ajunge să fie rănit și Martin să facă o greșeală ce va distruge o bună parte din iubirea ce Brian o avea pentru el.
Cu disperare, Jason și fratele său, Wayett încearcă să ceară iertarea lui Brian și aproape reușesc, dar Brian le promite că va încerca.
VOLUMUL 2 vine cu o continuare a relației dintre cei doi frați și în paralel ce se întâmplă cu viața lui Brian. Rămâne să vădem dacă viețile celor doi va rămâne neintersectată. Volumul acesta va fi și o completare a explicațiilor care a dus la acestă situație din volumul 1.
Nota autorului: Nu este chiar necesar să citiți primul volum. Am venit cu un scurt rezumat să fie mai ușor de înțeles de ce este așa. Desigur, în primul volum mai sunt și personaje de care nu am pomenit în rezumat, dar nu cred că va afecta prea mult.
CITEȘTI
A beautiful mind / Volumul 2
Romance|LGBT| Viața începe să se așeze pentru noi doi, chiar dacă mai sunt câteva turbulențe. Mă întreb totuși dacă ne-a uitat? Noi cu siguranță ne vom aminti de el. Am făcut alegeri greșite în trecut, acum am schimbat totul. Nu v-am uitat, dar nici nu v...