C A P I T O L U L 7 "Something more than a kiss"

524 47 13
                                    

N/A : Avertizare! Acest capitol conține scene destul de amănunțite și foarte mult incest. Nu este recomandat celor slabi de inimă. 

Citiți pe propria răspundere!

_____________________________________________________

Wayett's point of view


Deși pare că totul s-a terminat cu bine după acel moment când nu i-am acordat atenția necesară, simt că este ceva în neregulă cu Jason. Sper să mă fi înșelat.

- Ce faci aici de unul singur? Mă întreabă imediat ce ajunge în dormitor.

- Mă gândeam, i-am răspuns privind cum se mișcă pe lângă pat.

- La ce? Se uită curios spre mine, apoi parcă se luminează. Dacă vorbești despre vacanță, nu mergem. Îmi spune hotărât și continuă: urmează să am examene, nu-mi permit decât trei zile, iar alea de Crăciun.

Nu l-am întrerupt din vorbit. Era amuzant să-l văd așa.

- Alo! Pământul către gorilă?!

Îmi scutur rapid capul, revenind pe pământul lui Jason.

- Mă gândeam la tine, Jason, îi spun sincer. Și ce am de gând să fac cu tine diseară.

Îi fac cu ochiul și-mi mușc buza de jos, deja excitându-mă gândul cu el gol, sub mine. La auzul cuvintelor și pe urmă a gesturilor mele se schimbase complet la față. Se apropie ca un motan, încet și apăsat, spre mine. Se urcă în pat, ajungând deasupra mea, mă sărută apăsat și cu poftă. Îi răspund sărutului grăbit și îl aduc cât mai aproape cu trupul de mine. Nu aș putea să nu remarc faptul că era cu totul alt om. Atingerile lui deveneau din ce în ce mai fierbinți pe sub cămașa ce o purtam, obraznice degete ce nu ezitau să inspecteze.

Buzele ni se contopeau și se frământau puternic și sentimentul acela de parcă m-aș îndrăgosti pentru prima oară nu se mai oprea. Îi simțeam gura caldă izbindu-mă și dorind mai mult. Simțeam plăcere în tot corpul și asta fiind abia de la un sărut. Mă înfricoșa ce urma.

Geamătul său se auzi puternic în încăpere când eu îi mângâiam pe pantalonii de trening, umflătura ce se formase în urma săruturilor pasionale. Reacția sa pur și simplu mă înnebunise, aproape că nu mă mai puteam abține să nu-l sâcâi. Apoi nici nu relizasem că acesta aproape mă deschise la nasturi în încercarea de a domina. Dar știa că în seara asta eu făceam ce doream cu el, era , să spunem, într-un fel, rândul meu.

- Ușor, bestiuță! L-am atenționat la momentul când se pregătea să-mi dea pantalonii jos.

Mă privii mirat, dar nu ascultă, ci mă sărută din nou, degetele sale încă lucrând la pantaloni. Din milă, că nu-i reușea, l-am ajutat să-i dea jos și tocmai atunci am putut răsufla ușurat. Începeam să mă mai răcoaresc, având în vedere faptul că simțeam că luam foc.

Imediat ce mă văzu fără pantaloni, se urcă peste mine, despărțindu-mi picioarele. Tocmai aveam parte de un moment de sălbăticie din partea lui. Încerca să domine. Era tentant să mă las convins de jocul său și să-mi frec penisul întărit de al său, care încă era cu pantalonii pe el. Nemernicul, mă făcea să par jalnic.

L-am oprit din mișcările foarte sexy ce le făcea din șold în disperarea de a se freca de mine.

- Ce vrei să faci? L-am întrebat, răsuflând greoi din cauza exercitării.

Mă sărută scurt și se oprește puțin, apoi se uită în ochii mei.

- Să iau ce-mi doresc, îmi răspunde și își dă bluza jos de pe el, in grabă. Să te văd cum dai din curuleț, îmi șoptește la ureche.

Am rabufnit un pic, plin de confuzie și parcă nu îmi venea a crede că tocmai îmi zisese asta. Mi-am mușcat buza de jos, făcând acei ochi de cățeluș, apoi am dat negativ din cap, în joacă. Îl luasem prin surprindere, însă își revenii rapid.

Îmi sărută buzele și continuă în jos, spre gât, coborând tot mai mult, oprindu-se cu gura asupra capului erect care ieșea din boxeri.

- Cineva s-a cam neglijat, îmi spune pe un ton al naiba de fierbinte, care mă înnebunii pe loc, făcându-mi membrul să se miște puțin.

Mi-am dat capul pe spate, gemând de la cuvintele sale, muscan buza tare și expirând greu. Mâinile sale s-au mișcat pe boxeri, ajungând la betelia lor și trăgând încet în jos. Turbam, dacă mă mai tinea așa, pe jar, plin de dorință. Primeam plăcere cu lingurița și mă enerva.

- Oh, Jason, ce stai atât?

Gemeam stând cu ochii închiși așteptând momentul când gura sa fierbinte avea să facă contact cu penisul ce-mi ardea de dorință. Și momentul acela când avea să înceapă se lasă așteptat.

Nu-mi răspunse la întrebare.

Îmi îndepărtă lenjeria, dar nu se apropia pentru a mă duce în rai. Se apropie cu fața de a mea.

- Dacă doar îl voi lua puțin în gură, îți vei da drumul?

Întrebarea lui mă lasă aproape cu gândul și cu reacția să-mi dau drumul fără să-l atingă măcar. Și cred că îmi dădusem puțin. Îmi zâmbi, parcă știind că nu mă putusem abține prea mult. Eu îl priveam cerând milă pentru el, suferea cel mai mult din toată povestea asta.

-Ce întrebare e asta? I-am spus, respirând ca naiba, greu, apăsat.

L-am luat de păr și l-am sărutat pentru a mia oară de când venise în cameră. Îmi cuprinsese memebrul cu mâna și începu a îl freca și din cauza asta nu am mai putut domina sărutul, un geamăt înfundat ieșindu-mi printre buze. În acel moment îi oprisem și mâna, în a mai presa pe el. Nu voiam să-l las să mă termine atât de repede.

-Ușor, i-am șoptit, iar el zâmbii în colțul gurii.

-Și dacă nu vreau? Întrebă, provocând tot mai multe contrații a trupului meu, deoarece acesta începu să lingă pe gând, coborând pe piept, apoi pe abdomen, oprindu-se la bazin.

Nu a continuat. S-a oprit și s-a uitat la mine.

-Continuă! Am țipat exasperat.

A zâmbit, coborând capul spre penis, luându-i capul în gură și alunecând spre bază. Am gamut puternic, lugându-l de păr, că doar și-o merita. Am strâns destul de tare din dinți când a început să sugă mai puternic, insistând cu vârful limbii pe deschizătura din vârful capului.

-Ah! Am exclamat.

-Nu încă, se oprește brusc, astfel că ratez ejacularea.

La asta chiar nu mai știam cum să reacționez. Să oftez frustrate sau să mă bucur că va urma ceva mult mai intens. Nu pot să cred că-i cedasem atât de ușor.

-Jason? L-am întrebat în timp ce acesta își da singur hainele de pe el, lăsându-mă în frustrarea mea.

Acesta a dat din cap că mă ascultă, de acea, am continuat:

-Care din noi o să fie pasiv?

-Nu e evident? Dă din umeri, presându-și trupul peste al meu.

Față de cum era meu, pielea lui ardea îngrozitor de tare.

Tocmai auzisem ce-mi spusese și am căscat ochii. O nu, chiar nu era rândul lui. Mă ținu-se destul în abstinență și eu ca prostul, chiar nu făcusem nimic. Era normal să ajung în halul ăsta. Deși nu am vrut să se observe, acesta intui rapid despre ce este vorba și se aplecă cu buzele spre urechea mea.

-Îți mai amintești ce mi-ai făcut pe plajă? Mă întrebă, apoi mușcă de lobul urechii. Ai dominat de două ori cu nerușinare!

Am înghițit în sec. Avem o explicație, dar sigur nu avea de gând să mă asculte.  

A beautiful mind / Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum