Normal sıkıcı bir okul günü gıcık olduğum bir kızın bana sataşması ve tam ona saldıracakken beni tutan ama benim henüz tanımadığım okulumuzun 'Veliaht'ına tekme atmam sonucu okulumuzun Veliaht'ıyla tanışmıştım.Yakışıklı olduğu kadar gıcık olan bu Veliaht bozuntusu benim tek yeteneğim olan laf sokma kabileyetimi elimden almış ve master yapmıştı. Tabi bende haliyle ona gıcık oluyordum. Onunda benden pek haz ettiği söylenemezdi.Ettiğimiz sayısız kavga ve sayısız laf sokma çabasına rağmen nasıl olduysa onu sevebilmiştim. Oda beni sevmişti tabi.Nasıl olduysa benim 'Veliaht'ım olmuştu. Ne romantikti ne de nazik birisi ama onu seviyordum. Tam bir 3K'ydı. Kalas Kütük Kereste. Bana verdiği ilk çiçeği mezarlıktan getirmişti mesela. Aldığı ilk hediyeyi lunaparkta oyunla kazanamayınca parayla almıştı ve adını da Mahmut koymuştu. Üstelik Mahmut bir tek boynuzlu attı.Bana aşık olduğunu itiraf ederken Fenerbahçe'den binlerce kez özür dilemişti! Bana ilk seni seviyorum derken bayılmıştım ve denize düşüyordum az daha.Meriç buydu işte. Koyu Fenerbahçeli , Aptal , Kalas , Gıcık , İşine gelince çok zeki olan , Terbiyeli bir aileden gelmesine rağmen küfür eden , Yakışıklı- Öhm. Konudan sapmayalım! Öyle biriydi işte. Keskinler Holding'in varislerinden biriydi ve bu onu ideal bir koca adayı yapıyordu! Şaka şaka.Meriç'in öküzlüklerini ve benim rezilliklerimi ve de 4M gurubunun Yenge'si olmayı nasıl becerdiğimi merak ediyorsanız buyrun içeri girin.****''Kadın kitap gibi sevmişti ama adam kitap okumayı sevmezdi'' dedim Meriç'e bakarak. Yine lanet olası gözlerim dolmuştu. Kafasını salladı acıyla gözlerime bakarken. Benden çok onun canı acıyor gibiydi. Bu olabilir miydi ki?''Adam okumayı değil yaşamayı şeçerdi çünkü. Kadını okumak değil yaşamak isterdi...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Hikaye Önerileri
Non-FictionBurda Size En İyi Wattpad Hikayelerini Sunacağım Umarım Beni Seversiniz .... YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .....