Hey my Wattpad friends. Voi scrie această carte din perspectiva lui Jo.
Mă trezesc dimineață, mă duc la baie, mă spăl pe față, pe mâini și pe dinți. Cobor jos iau micul-dejun, după urc și mă îmbrac, apoi plec. Școala nu este departe de mine, este la doi pași.
Ajung la școală. Stefan are dulapul lângă al meu. Deci ne vedem periodic. Îmi iau inima în dinți, ca de obicei el e lângă dulap, mă duc, o să-l salut.
EU: - Bună!
EL: - Pff. (râde) ,Tu mi-ai zis cumva ,,Bună''.
EU: -Da. Care-i problema.
EL: -Problema??? Uită-te la tine, și după, la mine.
Plec și mă duc în spatele școlii. De ce?? Ca să plâng... Să plâng unde nimeni nu mă adude, să fiu în siguranță.
9:34 PM
Este deja întuneric. Sunt acasă. Urc în dormitorul meu, ceva se aude la fereastră.......
Eu (în gând) : What?! Ce se aude..
Mă duc la fereastră, cobor capul pe geam... Era un lup. Urla la lună...... M-am aruncat în pat și am începtut și eu să urlu împreună cu acel câine... :( ce viață tristă am...
Știți ce voi face??? Da. O să încerc să mă schimb. Nu doar la aspect ci, și la cum sunt..
Riiiing Riiiing
6:45 AM
Opresc soneria mă duc la baie și mă uit în oglindă și zic.
EU: -Oh, arăt ca o retardată.
Îmi iau un clește, scot aparatul dentar. Iau ochelarii, dau cu ei de pământ.. La naiba... Îmi voi pune lentile.. Și mă machez. Mă duc în cameră, iau uniforma, o arunc pe geam. Îmi iau pe mine un top gri, niște blugi mulați,geaca de piele, o curea cu ținte și niște platforme superbe. Îmi despac părul mi-l ciufulesc puțin și mă duc la oglingă....
EU:- Wooww. Asta sunt eu!!!
Îmi iau altă geantă... Asta e demodată. Îmi iau o geată cu steagul americii, cobor jos și plec.
Intru în școală.
Stefan era lângă dulapul lui cu încă trei băieți.
Din perspectiva lor.
Stefan: -Hmm...băieți cine-i fata care tocmai a intrat.
Jay: - Ce ar fi să facem cunoștință??
Matt: - Shhh, vine-ncoa.
Iarăși din perspectiva mea.
Mă duc către dulap îl deschid , și îmi iau cărțile..
Stefan : -Scuză-mă, dar ce faci în dulapul lui Jo??
Eu: -Eu sunt, Jo...
Stefan se întoarce cu gura căscată.
Heii, s-a cam făcut târziu. Bye.