Capitolul 10

32 9 3
                                    

                ~Mărturisirea lui Emmet~
EL: -...
EU:-Spui?
EL:- Am făcut-o pentru că te iubesc. Mulțumită?
EU:-...Stai ce?
EL:- Acum vreau să uiți.. du-te acasă unde eşti în siguranță.
    El mă ia în brațe. Strânsoarea brațelor lui puternice erau cel mai în siguranță loc de pe pământ in care fusesem până atunci.
        Mă urcă în maşina lui şi mă duce acasă.. era noaptea. Eram foarte obosita, am clipit si am adormit in masina pe umarul lui Emmet.
Din perspectova lui Emmet
Am luat-o în brațe de pe bancheta din față şi am dus-o sus la etaj. Am pus-o pe pat si am acoperit-o. M-am asezat lângă ea , vrând să mai rămân puțin. Dormea atât de frumos.
Dimineața ora 08:46
Mă trezesc în patul din camera lui Jo, lângă Jo care mă ținea strâns în brațe.Se pare ca aseară am adormit lângă ea.
Mă ridic din pat şi mă duc spre birou lăsându-i un bilețel pe care scria :" Ne întâlnim în pădurea de lângă casa ta la 12:00"
Din perspectiva lui Jo
Mă trezesc dimineață în patul meu si ma indrept spre baie. Iar mai apoi  cobor la bucătărie şi mănânc ceva. Intru în camera mea şi observ pe birou o foaie albă. Era un bilet de la Emmet. Mă îmbrac, şi mă îndrept spre pădurea de lângă casă..
[..........]

Hei! Îmi cer mii şi mii şi mii de scuze pentru inactivitate. ♡

Wild Hearts |Pauză|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum