KARSİLASMA

27 1 0
                                    

Meraba ben Arya celik lise son sene ogrencisiyim liseyi izmirde okuyordum fakat bu sene dedemin yanina İstanbula Gitmeye karar verdim.

Oncelikle Ailem'den bahsedeyim Size Annem maya celik, Babam fuat celik, Ben evin tek cocuguyum ve size bir sir vereyim Bu yasima kadar hic bir erkek arkadasim olmadi olmasini da dusunmuyorum.

İstanbul icin ucak biletlerini iki gun onceden almistim su an havalimani'na gidiyorum ve cok heycanliyim Bu arada muzik ile ugrasiyorum daha dogrusu gidicegim lise ozel oldugundan muzik bolumu okuycam ve cok heycanliyim.

Havalimani'na vardim ve sekreter masasinda oturan bayana;
"+Afedersiniz rahatsiz ediyorum İstanbul'a gidicek ucak ne zaman kalkiyor?
-15:30'da kalkiyor canim 15 dk var.
+Tesekkur ederim"dedim ve ucagin merdivenlerinden ciktim elimdeki bilete baktigimda koltuk numaram 21 sag yaziyordu neyse ki cam kenari degildi cunku yukseklik korkum vardi yolculuk baslamisti bende bu sirada azcik uyumaya karar verdim.

Gozlerimi hostesin sesiyle actim;
"+Hanfendi İstanbula geldik
-Ahh tesekkur ederim
+rica ederim"dedi ve valizlerimi ust tarafta duran kucuk dolaplardan aldim ve merdivenlerden asagiya indim baya kalabalik vardi sanirim herkes tanidiklarini bekliyordu bende bu kalabaligin arasinda ton ton dedemi ariyordum.

Size dedem'den bahsetmeyi unutmusum dedem ton ton'mu ton ton tatlimi tatli bir adam kendisini cok severim her seyden cok sanki bunca insanin icinde bir tek dedem beni anliyor neyse bu kadar anlatim yeter dede mi gordugumde buyuk bir ciglik attim

"+Aaaaaaaaaa Dedem ton tonum"dedim ve sikica sarilip yanaklarini siktim
"-Dur kiz dur oldurmek mi istiyosun bu yasli adami
+Ne yaslisi be john cena gibi adamsin masallah
-Ahhh be yaramaz kizim ne cok ozlettin kendini
+Ton ton dedem bende seni cok ozledim ama su anda gidicegim okulu ve kalicagim yeri merak ediyorum hadi hemen gidelim
-Dur deli kiz dur acele etme gidicez ama ben seninle gelemiycem toplantim var kizim cok onemli taksiye adresi veririm o seni birakir"dedi ve yanklarima sulu opucukler birakip gitti canim dedem yaa.

Taksi bekliyordum fakat hic bos bir taksi bulamadim bundan dolayi otobusle gitmeye karar verdim İ.E.T.T duraginda otobus bekliyordum otobus geldiginde valizimi surukluyordum ki tekeri direge sikisinca cekemedim arkadan gelen mavi polarli benim yaslarim da genc bir cocuk valizi cikarmama yardim etti ve otobusun icine kadar tasidi otobuste uzun suren bir yolculuktan sonra okula varmistim ahhh Allah'im cok heycanliyim.


SENİ SEVİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin