Bölüm 3

53 3 1
                                    

Ablamın her yalanında, gizli kapaklı işlerinde içime bir kurt düşüyor bir şekilde yaptığı yanlışları çıkarıyordum ortaya, kime söyleyebiliyordum peki? Kimseye...
Kızamıyordum işte ona, çünkü o böyle mutluydu. Aramızda 6 yaş vardı ablamla bunlar yaşanırken ben 17 ablam ise 23 yaşındaydı, ölümle yaşamın en ortasında, en güzel yıllarındaydı. Yaşıma ve tecrübesizliklerime rağmen onu gerçekten anlamaya çalışıyordum ama saygı duymuyordum, susuyordum, içime kapanıyor, yine de ona kızamıyordum. Kendimi bildim bileli bir çok gizli işler, yanlışlar ve hatalar vardı hayatımızda. Babam annemi aldatmış, bizim için her şeyi sineye çekip tekrar dönmüştü koca evine annem. Bunları baz alınca annem gerçekten hak etmiyordu hiçbir şeyi, her şeyden habersiz ablamın kendisine uygun birisiyle evlenip, pembe panjurlu o sıradan evlerden birinde mutlu bir yaşam sürmesini bekliyordu. Bunun belki de olmayacağını asla bilmiyordu. 3 yıllık inişli çıkışlı, doğrulu yanlışlı bir ilişkim vardı. Babam dışında herkes haberdardı ilişkimden, aşkımdan, sevgimden. Ablam gibi benimde hatalarım vardı belki ilişkimde. Kaza geciren teyzemin parasini alip kapi disari etmisti enistem, küçük iki cocuk babasiyla kalmayi sectiler. Her ailede var mıydı acaba bunlar? Ya da her kardeş benim gibi miydi? Kusursuz hayatları olan insanlar var mıydı? Bu benim ablamın, ailemin, aldatmaların, hataların hikayesi...

Sevgilimle aramızda 3 yaş vardı o askerdeyken ben üniversite sınavına hazırlanıyordum, belki de hazırlandığımı zannediyordum, aslında hiçbir şey yapmıyordum. Babamın her seferinde '' O dershaneyi istedin ve para verdik. Sihirli değneğimiz yok ki'' diyişini hatırlıyordum her sabah. Oysa ki önem vermezdi paraya, haftanın 3-4 günü alkole verdiği parayı kenara koysa veya bir hayır kurumuna bağışlasa çoktan cennetlik olmuştu, ama o bunu anlamıyordu, bir şey demiyorduk ve buna da susuyorduk . Bir yandan sevgilimi özlüyordum. İki ayrı bedenken bir beden olacak mıydık? Annemin istediği gibi bizimde pembe panjurlu bir evimiz olacak mıydı? Önümüz karanlıktı, yorum yapamıyordum hiçbir şeye.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız Kardeşimin HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin