Appa : MiMi ! Turun ! Mkn breakfast !
Kyung mi : Kjap ! MiMi dh nk siap ni !
*turun bawah dan g dapur*
Eomma : Hah ! Turun pun ank dara sorg ni ! Mne ank teruna kita lak ni ?
Appa : Ki Joon ! Bae Ki Joon ! Dh pagi ni !
Eomma : Ish ! Menjerit je keje awk ni. Dah .. MiMi , pergi panggil abang kamu tu.
Kyung mi : Okay ! (Ish ! Abang aku ni la ...)
*naik atas balik dan g bilik Ki Joon*
Kyung mi : Oppa ! *ketuk pintu* bangun la ! Dah pagi dah ni ! Oppa kan nk g keje nnti ! Bangun !
Ki Joon : Huargh ! *menguap* Yela , yela ! Oppa nk bangun la ni ! *ambik towel dan masuk toilet*
Kyung mi : *turun bawah* oppa tgh mandi ...
Eomma : hmm .. So ... Kamu jadikan nak kerja kat hospital appa kan ?
Kyung mi : Hmm .. Entahlah
Eomma : MiMi .. Kamu tu baru balik dari hospital kat USA ... Kamu tu dh diiktirafkan dan dimasukkan dlm list doktor terbaik dunia .. Apa yg nk difikirkan lagi ?
Appa : betul cakap Eomma kamu tu , MiMi .. Tak payah nk fikir lagi .. Masuk je ke hospital appa ..
Kyung mi : MiMi .. MiMi rasa ..
Ki Joon : Masuk jela , MiMi .. Oppa percaya yg kamu bolh buat yg terbaik .. Em ?
Kyung mi : hmm .. MiMi rasa MiMi akan pergi kerja kat hospital Appa tapi ...
Appa,Eomma,Ki Joon : Tapi apa ?
Kyung Mi : tapi .. Tolong jangan sebarkan yg MiMi anak Appa kat hospital tu ... Please ...
Appa : Klau itu yg kamu mahu .. Appa xbolh halang .. Appa okay je ..
Kyung mi : hmm ... Thank you , Appa
Appa : Wc .. Esok MiMi dah bolh start keje sebagai Chief Paediatric Department sbb yg tu je yg kosong. Okay ?
Kyung mi : Arasseoyo ...
Plz wait for Part 2 ...
#KyungStory