Selin bıçaklanmıştı. Hemen ambulansı aradım. Burak ise tutuklanmıştı.
5-6 dakika sonra
Ambulans geldi ve sedyeyle Selin aşağı indirildi. Hastaneye vardığımızda hemen ameliyata alındı daha sonra hemşireler çıktı ve
- A rh+ kan gerekiyor.
+ Benim a rh+
- Tamam buyrun kan verme odasına gidelim.Odaya gittik hemşire kan alıcağı yeri dezenfekte etti ve derin nefes alın deyip iğne soktu. 1 poşet kadar kan aldı ve pamuk,kek ve meyve suyu verip ameliyata geri döndü.
Ameliyatın güzel geçmesi için dualar ediyordum ya bir şey olursa ya kurtulamazsa hepsi benim suçum o notu okumam gerekti !!
1 saat sonra
Doktorlar çıkmıştı. Hemen yanlarına koşup.
- Doktor bey Selin iyi mi ?
+İyi yoğun bakıma alınacak şimdi.
- Ohh Allahıma şükür.Daha sonra Selin'i çıkardılar ameliyathaneden yüzü bembeyazdı ya dudakları !!!
Yoğun bakıma aldıkları anda hemen gittim. Camdan izliyordum.
.... 2 saat sonra .....
Selin kendine gelmişti. Yanına girmek istedim sadece 5 dakika izin verdiler. Hemşireler beni hazırladı ve içeri girdim.
- Selin iyi misin ?
+ E- evet
- Çok korktum sana bir şey olucak diye.
Selin tebessüm etti.İçeriye hemşire girdi ve
~ 5 Dakikanız doldu
- Tamam çıkıyorumSelin'in başına bir buse kondurdum ve çıktım.
... 2 gün sonra ...
Selin iyileşmişti ve taburcu oluyordu. Eve gitmiştik evde annemler vardı. Babam bizi görünce şaşkın şaşkın baktı ve anneme bu kız kim ? Dedi.
Annem olayı anlattı Selini tanıştırdı fakat babam tepki gösterdi ve Selini istemedi
Selin yukarı çıktı.
- Baba şu an saçmaladığının farkında mısın? Kız nereye gidicek..
+ Beni ilgilendirmiyor. Senin sevgilin var yakında sözleniceksiniz ailesi duysa ne der ??
~ Gelinde gelin olsa bari
Babam anneme dik dik baktı.Selin aşağı valiziyle indi. Ne desekte annemle çare olmadı Selin gitti. Arkasından koşucakken babamın bağırarak gitsin demesiyle durmak zorunda kaldım.
Selin
Telefondan yarın için dönüş bileti aldım ve bir otele gittim........
Sabah olmuştu hemen hazırlanıp kahvaltıya indim ardındanda valizimi alıp hava alanına gittim.
Ege mesaj atmıştı nerdesin diye " İstanbul'a dönüyorum " dedim ve telefonumu kapattım.