Κεφάλαιο 3

3.5K 417 46
                                    

Harry's Pov

Λοιπόν η πρώτη μας μέρα στην Γαλλία και φυσικά όπως κάνουμε πάντα θα βγαίναμε σε ένα από τα πολλά πολυσύχναστα μπαράκια του Παρισιού, όμως για να πω την αλήθεια δεν είχα και πολύ όρεξη οπότε προτίμησα να μείνω μέσα.... Για αρχή...

Ζ. "έλα ρε, μην μας ξενερώνεις τώρα! "

Η. "πφφ... Αφήστε με ρε μαλάκες! Δεν σας έχω δεμένους! Φύγετε! "

Li. "έλα ρε συ να ξεσκασεις λίγο! Είσαι συνέχεια από τον καναπέ στο στάδιο και από το στάδιο στον καναπέ, άντε να βάλουμε και τα διαλείμματα για κατούρημα! "

L. "ρε ξεκολλάτε! Δεν τον βλέπετε ότι δεν είναι καλά; " είπε στα παιδιά και μετά απευθύνθηκε σε έμενα "mate ότι χρειαστείς πάρε τηλέφωνο! "

Η. "οκ... Κανονίστε μην έρθετε τυφλά.... Να ξέρετε απ'εξω θα σας αφήσω, δεν θα σας μαζεύω από τους διαδρόμους του ξενοδοχείου!"

Ν. " ρε παιδιά ο μπουφές που ειναιιι;;; " και λέγαμε που χάθηκε αυτή η ψυχή...

L. "φίλε τζάμπα ψάχνεις... Θα σου πάρουμε από τον δρόμο σουβλα- κάτι τέτοιο, τα έχουν στην Ελλάδα. Μια φορά έφαγα και μου άρεσαν"

Ν. "άντε πάμε! Τι περιμένουμε τόση ώρα; ΑΝΤΕ ΡΕ HARRY ΚΟΥΝΗΣΟΥ ΝΑ ΦΎΓΟΥΜΕ ΠΕΙΝΑΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ! " και τώρα είναι που όλοι καταλαβαίνουμε πως ο Niall τόση ώρα ήταν στον κόσμο του hamburger..

Ζ. "Niall έλα στον κόσμο μας για λίγο! Ο Harry είπαμε πως δεν θα έρθει γιατί δεν είναι καλά. "

Ν. "Οκ..... Άντε όμως πάμε! Ο παράδεισος με τα σουβλα- κάτι με περιμένει! " κλασσικός Niall... Το μόνο που έχει στο μυαλό του είναι το φαγητό.... Ίσως και η Zoè... Βλέπετε με την Zoè δεν χώρισαν, τους  χώρισαν... Αχ αυτό το καταραμένο το management, αν δεν μας έλεγχε η ζωή μας θα ήταν πολύ καλύτερη! Ο Niall θα ήταν ευτυχισμένος και εγώ θα μάθαινα τα νέα της μικρής μου από την "ευτυχία " του.

Για να μην τα πολυλογώ έφυγαν και επιτέλους έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Όμως τώρα τι θα κάνω; είναι ακόμα 8 και δεν έχει νυχτώσει καλά καλά. Έτσι πήρα την απόφαση να πάω καμιά βολτούλα στο πάρκο και ίσως να νοικιάσω και καμιά ταινία... (κεφάλαιο χωρίς ταινία δεν λέει;ρ) Και έτσι έκανα ντύθηκα ζεστά εφόσον είμαστε στα μέσα Ιανουαρίου και βγήκα έξω χωρίς να έχω μαζί μου τον Paul ή τον Mark, πράγμα που σήμαινε ότι πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός ώστε να μην με καταλάβουν οι δημοσιογράφοι αλλά και όλοι οι υπόλοιποι φυσικά.

Καθώς περπατούσα σε ένα μικρό πάρκο λίγο πιο κάτω από το ξενοδοχείο, είδα ένα μικρό αγόρι να σκοντάφτει και να πέφτει με τον πισινό του (είμαι και ευγενική τρομάρα μου)  στο κρύο έδαφος. Αμέσως πήγα κοντά του και το βοήθησα να σηκωθεί

Η. "επ πρόσεχε μικρέ!" είπαν καθώς τίναξα το χώμα που είχε μείνει στο παντελόνι του "τι κάνει ένα μικρό πλασματακι τέτοια ώρα έξω χωρίς τους γονείς του; " είπα και τον πήρα στην αγκαλιά μου.... Δεν ξέρω για ποιον λόγο νιώθω οικειότητα με ένα τυχαίο παιδί που σίγουρα είναι κάτω των 3 χρονών... Με κοίταξε στα μάτια και μου θύμισε τόσο πολύ εμένα όταν ήμουν μικρός.... Σγουρά κάστανα μαλλιά και λαμπερά πράσινα μάτια...

?. "δεν είμαι μόνος μου κύριε...! " και μου έδειξε την κατεύθυνση που λογικά από εκεί θα ερχόταν κάποιος συγγενής του.

Η. "μην με λες κύριο... Μπορείς να με λες σκέτο Harry... Εσένα πως σε λένε; "  και τον άφησα κατω

?. "Eddy! "

Η. " λοιπόν Eddy, χάρηκα για την γνωριμία! " γονάτισα μπροστά του και άπλωσα το χέρι μου για μια μικρή χειραψία

?. " ουφ.. Εδώ είσαι Edward; σε όλο το πάρκο σε έψαχνα! Κυριε συγν-" κοίταξα προς το μέρος της κοπέλας που φώναξε τον "νέο μου φίλο" και όταν κατάλαβα ποια ήταν απλά έμεινα... Έχει παιδί;

?. " δεν μπορεί... "

Γεια σαςς.... Ελπίζω να σας άρεσε και θέλω να μου γράψετε στα σχόλια ποια νομίζετε ότι συνάντησε ο Harry. Θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά, αν και είναι λίγο δύσκολο. Τεσπα see ya soon <3

My Little &quot;Sister&quot; [Book 2] Where stories live. Discover now