It's so beautiful

227 6 0
                                    

Yepyeni bişeyle karşınızdayim cici kuşlarim bu kez bol bol yorum istiyorum . Ve malesef ki sınır da koyucam

En az 5 yorum isterim ×_× ve tabi mini minnacik bi dokunuşla vote

× × × × ×

Belimi sımsıkı saran güçlü ve ölesiye güzel olan kollarının arasında yavaşca döndüm. Tam tamına bir yıl olmuştu ve ben hâla bu manzaraya alışamamıştım. Uyurken çarpıcı şekilde güzeldi. Çok güzeldi. Evet bi erkek için bu kelime abez kaçabilirdi belki,ama onun güzelliği ortadaydı. Pespemde ve şekilli dudakları,hafif kalkık burnu,yastığa dağılan kestane rengindeki bukleleri,usul usul nefes alışları..Çok fena aşıktım. Ama ondan bana gelicek bütün acıları kaldırabilirdim.

Kollarının arasından çıkarak,usulca göbeğinin üzerine oturdum. Hafifçe yerinde kımıldanmasindan anlamıştım ki uyanıktı. Bu haline tebessüm ederek,dudaklarına masum bi öpücük kondurdum.

"Günaydın güzelim."

Bu cümleme dudaklarını sarkıtarak cevap verdi. Bu kez tutamadığım kıkırtımı serbest bıraktım. Yüzünde oluşan o muzip ifadeyle kendini tuttuğu belliydi. Biraz daha aşağa kayarak tam kasıklarına oturdum ve bu kez pek de masum olmayan bi öpücük bıraktığımda inildedi. Geri çekildiğimde gözleri hâla kapalı bi şekilde sırıtıyordu.

"Uyandığını biliyorum,Harold."

Dudakları havaya öpücekler atarken yarım yamalak konuşmaya çalışıyordu.

"Nee? Bu kadarcık mıydı?"

İri ve kemikli parmakları belimi sıkı sıkıya kavrayıp kendine bastırdığında,dudaklarım arasından kaçabilicek olan sesi engellemek adına alt dudağımı dişledim. Yeşil irisleri yüzümün her bi noktasında gezerken,dudaklarımda takılı kaldı.

"Bana güzelim,dememen konusunda anlaştığımızı sanıyordum. Bebeğim."

Uykudan yeni uyanmış olduğu halde sesindeki pürüzler o kadar çekiciydi ki.. Ona o kadar düşmüştüm ki kendimi bulamıyordum.

Ellerimi kırlangıç dövmelerinin üzerine yerleştirerek,gözlerinin içine baktım. Ruhunu okurcasına. Sonuçta bana kalbini açmıştı. Bu güzel adamın kalbinde yer alabilmek benim için bi ödüldür.

"Mmm..pekala. Meleğim olur musunuz Bay Styles?"

Işıl ışıl bakan yeşilleri içimde havai fişek etkisi bıraksada bunu belli etmemeye çalışıyordum.

Bi an sonra yerlerimizi değiştirip beni altına aldı. Fakat ağırlığını vermedı -her zaman ki gibi- kalp şeklindeki dudaklarını ıslattıktan sonra güzel sesini duymama izin verdi.

"Bayan Styles. Siz çok yaramaz bi kadınsınız."


End Of The Day    [Harry Styles]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin