-1-

86.5K 460 123
                                    







     Bilinmeyen numara: Yatakta uzanıyorsun ve ben yavaşça üzerine doğru eğiliyorum.


      Emily: Tanrı aşkına benimle dalga mı geçiyorsun ?

     
    Bilinmeyen numara: Tırnaklarını sırtıma geçiriyorsun ve inliyorum.

    
   Emily anlamsızca ekrana bakıyordu bu aptalın kim olabileceğini düşündü ya aptal kuzeni Jack onunla dalga geçiyordu ya da okuldaki sapıklardan biriydi her ikiside ola bilir diye geçirdi aklından saat 01:23 bu saate ona kim mesaj atardı ki ?

 
    
    Emily: Bak her ne sikim yapıyorsun anlamış değilim ama Jack eğer sensen ya da o aptal sapık arkadaşlarından biriyse canını okurum.

 
   Bilinmeyen numara: Tanrı aşkına Jack de kim ?!!!


 
    Emily: Biliyor musun SADECE MESAJ ATMAYI KES.


    Bilinmeyen numara: Sadece sexting yapmaya çalışıyordum!!

 
    Emily: Daha demin yapmaya çalıştığın şey sexting miydi ?

  
 
   Emily: Öğrende gel

 
   Bilinmeyen numara: Pekala ama şunu bil ÖĞRENDİĞİM zaman emin ol çok eğleneceksin. :))

  
    Emily: İğrençsin..

   
   Bilinmeyen numara: Biliyorum bebeğim her zaman ki halim ;))

     Emily gözlerini devirdi ve ekranı kapattı telefonunu yatağın diğer ucuna attıktan sonra yumuşak yatağına uzanıp uykuya daldı.

     Umarım daha güzel olur ve beğenirsiniz kitap güncellenmiştir.

Sexting // Calum HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin