11:00Calum: Hey günaydın
Emily: GÜNAYDINNN
Calum: Neden bu kadar mutlusun ??
Emily: Uhm...mutlu değilim ki ben
Calum: Peki öyle olsun.
Calum: Bir saat sonra seni almaya gelirim. Sana uygun değil mi ?
Emily: Evet uygun
Calum: Tamam uhm... 1 saat sonra görüşürüz o zaman.
Emily: Mesaj yazmayı bırak Calum hazırlanmam gerekiyor görüşürüz.
Calum: ğajslsndşwxmeçcöşc
Calum bir anda kalbinin hızlı attığını hisseti ne kadar Emily'e gülse de o da çok heyecanlıydı. Banyoya gitti duş aldı asla vazgeçemediği siyah tişörtünü ve siyah yırtık pantolonunu giydi siyah gözlüklerini taktı aynada son kez kendine baktıktan sonra arabasının anahtarını alıp yola çıktı.
Emily
"ANNE SİYAH ŞORTUMU BULAMIYORUM GÖRDÜN MÜ ??"
"Çamaşır odasına bak Emily."
Hızla çamaşır odasına gitti şort oradaydı eline aldı ve odaya koştu hızlıca şortunu giydi siyah kısa kollu tişörtünü de üzerine geçirdi daha sonra siyah vanslarını da hızlıca ayağına geçirdikten sonra açık kumral saçlarını taradı telefonu da eline aldıktan sonra aşağı indi annesine bir öpücük verdikten sonra telefonuna bildirim gelmesiyle hemen telefonu açtı.
Calum: Hey kapıdayım hazır mısın ?
Emily'nin kalbi hızlı atmaya başlamıştı yutkundu.
Emily: Hazırım geliyorum.
Calum'un gözünden
Hala çok güzeldi gözleri buradan bile parlıyordu gülümsedim.
Gülümsedi.
Yavaşça karşımda durdu kalbim gerçekten çok hızlı atıyordu normal miydi ?
Telefonunu eline aldı ve bir şeyler yazdı telefonuma gelen mesaj sesiyle gözlerimi ekrana çevirdim.
Emily: Konuşamıyorum!!! biraz yardımcı ola bilir misin acaba ?
Kahkaha atarak telefondan kafamı kaldırdım.
Calum: "Gel buraya"
Calum hızlıca Emil'yi kolarının arasına aldı ve ona sıkıca sarıldı.
Emily'nin gözünden
"Tamam tamam bana biraz daha sarılırsan felç kalıcam sanırım" kıkırdadım.
"Tamam haklısın üzgünüm evet nereye gitmek isterdiniz bu gün şöförünüz benim."
"Uhm... bir düşüneyim markete gidelim.""Seninle buluşuyoruz ve ilk buluşmamızda markete mi gitmek istiyorsun her zaman aç olduğunu bilirdim ama bu kadar değil.."
Yavaşça koluna vurdum gülüyordu.
"Calum komik değil hadi gidelim" kolundan çekiştirerek onu arabaya sürükledim ön koltuğa oturdum ve onun binmesini bekledim.
Çok güzel bakıyordu yüzüme bir kaç saniye baktıktan sonra arabayı çalıştırdı.14:13
"Tamam geldik."
Arabadan indim ve Calum'u beklemeden hızla markete girdim bir araba aldım ve içeceklerin olduğu yere doğru arabayı sürdüm.
Bir anda biri belimden tutup beni kaldırınca bir anda ürktüm.
Arkama baktığımda beni kaldıranın Calum olduğunu gördüm beni yavaşça arabanın içine bindirdi sonra kahkaha atmaya başladı.
"Tanrı aşkına çok komik gözüküyorsun."
Gözlerimi devirdim ve bu işi kendi açımdan dezavantaja çevirdim.
"O zaman beni ite bilirsin hadi almamız gereken çok şey var acele et!!"
"Dalga geçiyorsun değil mi ?"
"Beni buraya koymadan önce düşünecektin. İlk önce içecek almalıyız."
"Tamam ben bira alıcam."
2 bira aldıktan sonra yiyecek reyonuna doğru ilerletti arabayı.
"CİPS ALALIM"
"Sivilcem çıkıyor sonra demeyeceksen neden olmasın."
"UMRUMDA DEĞİL CİPS VE PİZZA DAN VAZ GEÇEMEM. Ah bir de Calum pizza sipariş edelim."
"Aklındaki bana anlatmayı planlıyor musun Emily ?"
"Hayır bekle ve gör hadi aldıklarımızı ödeyelim. Kasaya doğru marş marş." Gülümsedi ve kafasını salladı.
Aldıklarımızı poşete doldurduktan sonra poşetleri arabaya bıraktık daha sonra yakındaki pizzacıdan 2 kutu pizza aldık.
"Calum telefonunu ala bilir miyim ?"
"Tabi ama neden ?"
"Micheala mesaj göndermek istiyorum."
Calum kahkaha atmaya başladı Michael'ın bana attığı mesajdan bahsediyordum.
"Zevkle"
Telefonu aldım ve pizzaları elimde özellikle göstererek resim çektim daha sonra Michael'a gönderdim.
Cevap gecikmemişti
Renkli kafa Micheal: AMAN TANRIM PİZZA!!! Hey hey dur bir dakika Emily sen neden oradasın AMAN TANRIM SİZ BULUŞTUNUZ MU AWWWWW Demek o yüzden Calum saat gece 02:18 den beri ergenliğe yeni girmiş çocuklar gibi davranıyordu.
Kahkaha atmaya başladığımda Calum telefonu elimden aldı ve mesaja baktı. Azından bir küfür savunduktan sonra bir şeyler yazdı ama ben gülmekten pek bir şey okuyamıyordum.
"Michael'ı öldürcem."
"Hayır o çok şirin"
"Hayır değil"
"Evet öyle."
"Emily benim şirin olduğumu düşünmen lazım onun değil !!"
"Öyle mi diyorsun ?"
"Öyle diyorum."
"O zamanı akşamı bekle Hood." Elinden tutup onu arabaya sürükledim.
Bir sonraki bölüm devamı olacak hoşçakalınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexting // Calum Hood
Fanfiction"Herkesin bana sexting için mesaj atmasını beklerdim Calum Thomas Hood ama senden bunu asla beklemiyordum beni şaşırttın" "Ah seni daha çok şaşırtacağım Emily Grace Wilson." "Kitap güncellenmiştir."