12.Ei

20 4 0
                                    

EU*****
Scoala, scoala, scoala, cred ca o sa mor...
Minunata ora de matematica a devenit si mai buna cand colegul din spate m-a tras de par si m-am speriat atragand atentie asupra mea, ceva ce nu vreau...
Profesoara cu parul rosu care explica problemele cu unicorni, tâmpiți, mere si berze e din ce in ce mai intunecata pe interior, pare asa calma cand vrea dar nu fara comentarii comice si lipsite de respect fata de elevi, m-am obisnuit si desi e asa o respect.
Ies pe terenul scolii, nu imi place in scoala, prea multa galagie.
In timp ce incerc sa ma relaxez aud tuse si parca o lovitura, ce se intampla? Foarte discret ma duc spre locul cu pricina, in spatele peretelui langa container erau 2 băieți, ce fac? Nu știu daca ar trebuii sa ma bag, pare ceva destul de important, privesc cu atenție, baiatul cu obrazul rosu ii da un pachetel alb celuilalt fara a primi nimic înapoi, poate doar niste pumni, e foarte incorect..... Fie droguri fie bomboane. Incerc sa le vad fata dar in eșec gluga lor si poziția inconfortabila in care stau ma impiedica, sper sa nu fie el unu dintre cei doi, nu il cunosc dar modul de a trece peste prin droguri e aiurea, gresit cum vreti voi sa ii ziceți dar nu o sa las sa se intample asta, poate as putea împiedica asta. Fara sa gandesc pana la capat merg peste ei si incep sa aplaud si spun, cu o voce ironica si deloc asemănătoare cu cea obișnuită.
-Bravo, bravo, haideti, continuati, nu o sa spun nimănui, oricum nu cred ca va pasa daca consumati asa ceva.
-Pleacă, nu stii nimic. Nu ai fost aici si nu ai dreptul sa te bagi.
-Scuzați-mă, chestia e ca desi nu va convine no sa ma las, nu va cunosc dar stiu ca ce faceti e gresit si trebuie sa va opriți.
-Iti spun pentru ultima data, pleca!
De ce as face asta? DESI nu il cunosc nu as accepta sa vad asta. Ma uit atent la ei, ceea ce speram sa nu fie asa este, cel care il credeam puternic a cazut prada vicilor. Ma duc spre el si il împing dezamagita, mie mila de  oamenii astia.
-Tu, cum îndrăznești? Daca ea ar fi fost nu te-ar fi iertat, pentru ce dracu faci asta? Crezi ca o sa te simți mai bine dupa? Nu faci decat ca dragostea pentru ea sa fie in zadar! Stiu ca nu mai e si nu o cunosteam bine sau pe tine dar nici nu trebuie ca sa iti spun sa incetezi, acum am ocazia sa iti spun, ea nu mai e, nu e sfârșitul lumii chiar daca ti se pare ca este, da e o pierdere imensa si ai tot dreptul sa suferi, v-am vazut, stiu ca ai fost fericit dar prin intrarea in lumea drogurilor nu o sa rezolvi nimic.!
I-am turnat totul in fata fata si as continua, dar acum ma duc iau plicul si il desfac aruncând praful pe jos.
-Care e problema ta?... Spune cel care a facut acest plic banuiesc. Pare nervos, vred ca e in stare sa ma loveasca si desi nu am habar sa ma lupt sau sa vorbesc astfel incat sa il intimidez ma aproprii de el cu viteza si in spun in soapta in timp ce il privesc in ochi urat:
-Care e problema mea? Vreau sa ajut un om care trece prin ceva greu, dar tu? Poat sa vad de pe fata ta ca nu  faci asta pentru ca ai avut parte de ceva oribil, tu vrei bani si asta ti s-a părut o afacere profitabila! Pleaca pana nu o sa afle cineva care nu trebuie de treaba, te cunosc, sa nu crezi ca daca eu nu ma fac observata nu exist.

Sub Veghea Ingerilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum