18

10 3 0
                                    

Ea**********

Nu inteleg cum o sa reusesc sa fac asta dar e sigur ,ceva nu e in regula.

Nu stiu daca prezenta baiatului este cea care ma face confuza sau amintirile mele cu el .

Nu pot sa imi dau seama daca viziuniile mele sunt din viata altcuiva sau sunt chiar ale mele .

Mintea mea isi face de cap ,continua sa ma ia pe neregatite cu intamplari frumoase a unui cuplu ,cu el.

-Cum ai putut sa imi faci asta ?

Tip la el cu lacrimi in ochi.

-Dar......Nu am vrut. Am fost pacalit.

Spune acesta cu o voce speriata si trista.

-Pacalit de soarta poate ! Nu aveai cum sa faci asa ceva fara voie.

-Nu intelegi ,m-au drogat.Ceea ce s-a intamplat a fost din cauza geloziei si -

-Nu vreau sa mai aud ,te rog dispari din fata mea .

-Nu face asta .Stii ca te iubesc numai pe tine .Esti totul.

-Pleaca !

-Dar n-

-Acum !

-Nu poti sa faci asta ! Te rog opreste-te ...

El continua sa isi mentina vocea joasa in timp ce eu tip ,nu pot s ma controlez ,lacrimi se astern pe obrajii mei.

Incearca sa se aproprie sa mi le stearga dar nu ii permit ,ma dau in spate .

Pentru ultima data ii spun sa plece ,de data asta ascultandu-ma .

-Asta nu se v-a termina asa !

E ultimul lucru care il spune si iese din camera cu pumnii inclestati ...

Auzind de pe hol injuraturi si zgomote provocate de pumni.

Ma sprijin de perete si dau dreumul lacrimilor sa curga puternic pe fata mea .

Ma las incet in joc ne mai avand puterea sa imi tin echilibtrul .

Stau si imi ameliorez durerea singura intr-o camera veche si intunecata ,adormind intr-un final epuizata de la plans si tipete.

O viziune din nou ,de data asta a fost diferit ,nu a mai fost fericita ,am putut sa simt acea durere .

Ochii mei fiind si in present inecati in lacrimi .

Ce mi se intampla? Trebuie sa imi dau seama cum sa repar asta .












Sub Veghea Ingerilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum