El***
Nu pot sa ma opresc din a-mi imagina cum ar fi acum daca ar fi fost invers, daca eu nu mai eram acum. Tristețea si singuratatea sunt foarte grele. Credeam ca nu vreau sa mor dar m-am înșelat, acum as fi prefera sa fiu mort de o suta de ori decat sa fiu ca si acum, asa gol pe interior. Nu pot sa gandesc clar, nu pot sa rad, nu pot sa fac nimic asa ca ma pun in pat cu venele pulsand puternic pe frunteam mea, cred ca o sa pățesc ceva daca continui asa, noaptea nu pot sa dorm si ziua ma doare capul mult prea tare ca sa fac ceva. Inchid ochii si cu greu adorm.....
-Hey, ti-a foat dor de mine? O intreb cand ma apropii, ea zambeste si ma saruta ca de obicei, o iubesc mult dar se retrage rapid facand o fata confuza, cred ca a observat....
-Nu imi vine sa cred, de ce ai facut asta? L-ai scos din buza, dar era dragut...
-Nu mai aveam nevoie de el, acel inel din buza mea pentru mine simboliza cusca diavolului si acela era lacatul astfel sa nu ies de acolo, ma consideram fara speranta, am crezut ca nu sunt facut pentru aceasta lume, iar acea cusca ma tinea departe de cei ca tine, am crezut ca imi placea cum eram dar m-am inselat, si acum mi-am deachis cusca, ca sa pot veni langa tine....... Ea e un pic surprinsa dar dupa isi revine zambind.
-De ce nu mi-ai spus asta pana acum? Am crezut ca ii porti doar pentru ca arata dragut. Te iubesc si cu si fara metalul ala pe fata.
O iau puternic in brate si ii șoptesc:
-Si eu te iubesc mai mult decat iti poti imagina.
Iarasi totul se albeste si ma trezesc, continua sa ma doara capul dar nu imi pasa, stiu ce am hotărât, imi iau cheile si plec repede din casa exact asa cum sunt, nu mai poate aștepta... Ma intorc in cusca diavolului.
CITEȘTI
Sub Veghea Ingerilor
NouvellesIl astept de mult timp, unde este? Ma uit la ceas nerăbdătoare, a spus ca ne intalnim aici, in timp ce caut cu ochii personajul masculin vad peste drum o familie imbracata in negru, par simpli, deși nu am de unde sa stiu, pana la urma negru nu e cu...