3. Bölüm - Senin Için Döndü

72 3 0
                                    

       Kaan'ın sesini duyunca başımı hemen kaldırdım. Sınıftaki çoğu kişi durumu bildiğinden gerginlik vardı.
          Gözlerimin buğulandığını hissettim. Ağzımdan tek bir kelime çıktı, "Geldin.". Onun da gözlerinin dolduğunu gördüm. Hemen toplanıp ayağa kalktım ve onun önünden geçerek Selimlerin sınıfa doğru koşmaya başladım. Sınıfın önüne gelince tıklatmadan içeri daldım. Zaten Selim bu halimi görünce kalkıp beni sınıftan çıkardı ve bana sarıldı. Sürekli "Noldu güzelim" diyordu. Hıçkırıklarımın arasından "Kaan" dedim. Birden saçlarımı okşayan eli durdu ve vücudu gerildi. Sonra kendine geldi ve saçlarımı oksamaga devam etti. "Tamam güzelim.  Ben seni eve bırakayım." Dedi ve beni yerden kaldırdı. Arabaya oturduktan sonra dışarısını izlemeye koyuldum.

         Kaan... İlk aşkım. Onu o kadar çok sevmiştim ki.. Lise 1'de çıkma teklifi etmişti. Bende kabul etmiştim. Tam bir sene sonra yıldönümümüzde

GEÇMİŞ...

      Kaanla sahilde bulusmak için sözlenmiştik. Onu ne zaman görsem heyecanlanıyordum. Yıldönümümüzde sahilde bulusmak ne kadar saçma gelse de Kaan'ın bir bildiği vardır diye düşünüyorum. Kaan'ı beklerken parmağımdaki yüzüğe bakıyordum. Siz şimdi diyeceksiniz daha lisede ne yüzüğü diye... 4 ay önce Kaan gelmiş ve üzerinde "Love" yazan sade ama şık bir yüzük alıp "Bu yüzük parmağından çıktığı an ilişkimiz biter. " diye tehdit etmiş ve yüzüğün aynısından kendine de takmıştı.
          Kaan gelince çok soğuktu. Bakışları donuk ama buğuluydu. Beni gördüğünde hep gözleri gülerdi ama şimdi gülmüyordu. Yanıma oturup:

- Direkt konuya gireceğim Selin. Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun. Babam Londra'ya gitmem gerektiğini söyledi.  Seni bırakmak istemiyorum. Ama gitmek zorundayım. Geri geleceğim ve seni unutmayacağım. Sen benim ilk aşkımsin. Seni seviyorum ve hep seveceğim. "
           Ben donup kalmışken Kaan dudagimi öpmeye başladı. Ağzıma gelen tuzlu su tadiyla Kaan'ın da ağladığını anladım. Öpmeyi bırakıp arkasını döndüğünde kolundan tutup durdurdum:

- Gidemezsin Kaan. Beni birakamazsin. Bende geliyim. Birlikte gidelim. Bırakma beni. Hem zaten bizim Londra'ya beraber gitme hayalimiz vardı. Onu gerçekleştiririz. Lütfen... "
      Beni kendine çekip sarıldı. Kokusunu içime çekerken duyduğum tek şey "Üzgünüm, seni seviyorum. Bu kolyeyi boynundan beni unutunca çıkarmanı istiyorum." Oldu. Sonra ds boynumda bir metalin soğukluğu... Gitmişti. Beni çaresizce bırakıp gitmişti. Giderken bıraktığı tek şey " K♥S " olan bir kolyeydi...
 
Ve Kadın Ayaklarının Altına Aldığı Gururuyla Beraber Çökerken, Adam Gider...

Günümüz...

1 ay toparlanmaya çalışmıştım. Selim araştırıp öğrenmisti. Kaan uyuşturucu kullaniyormus ve tedavi için gitmişti. Ama bu benim düzelmem için bir sebep değildi. 1.5 ayın sonunda babam benim bu halime dayanamamıştı. Hangi baba dayanabilirdi ki... Her gece Kaan'ın giderken çıkardığı yüzüğe ve bana verdiği kolyeye bakıyordum. Kolyeyi cikaramayacagimi anladigim zaman ise ağlıyordum. Babamda beni Amerika'ya göndermişti. Şimdi dönmüştüm ve o da sanki beni bekliyormus gibi şimdi geri gelmişti.

        Tam düşünmeye devam edecektim ki Selim'in "Geldik güzelim" demesiyle hiç dinmeyen gözyaşlarımla arabadan inip kapıyı çaldım. Fatma abla kapıyı açınca hıçkırıklarımla beraber koşa koşa eve girdim. Odama girince Zehra annemin yatağa oturmuş Kaanla olan albümümüze baktığını gördüm. Albümün kapağında Kaanla benim sarılırken çekilmiş fotoğrafı görünce daha şiddetli ağlamaya başladım. Zehra annem bana sarılınca biraz daha sakinleşmistim. Zehra annem:

- Kaan'ın geldiğini biliyorum.

- Nerden.?

- Meltem (Kaan'ın annesi) dernekteyken söylemişti.

- Sanki benim gelmemi bekliyormus gibi... Bunca zaman yoktu. Neden şimdi geldi ki..?

- Bunu Kaan'a sormalısın. Ama o senin için döndü...

- Nasıl yani.?

- Iyi geceler tatlım...

   Dedi ve bişey söylememi beklemeden odadan çıktı.

-----------------------------------------------------------

Ve Kaan'ın kim olduğunu da öğrenmiş oldunuz...

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Emeğe saygı...
        

Geçmişini Sil..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin