5-Eski Sevgili-

17 2 0
                                    

Multimedia: Ada. Alper'in eski sevgilisi rolünde.

----------------------------
Ona sımsıkısı sarılıp kokusunu içime çektim. O mükemmel biriydi. Ve ben sanırım bu adama aşık oluyordum. Jack'ten sonra ilk kez aşık oluyordum.
-------------------------------

Arabaya gidene kadar belimden sıkı sıkı tuttu. Canımın yanmaması için elinden geleni yapıyordu biliyordum. Ama beni sevdiğini düşünemiyordum henüz. Sanki erken gibi geliyordu. Evimin önüne gelince gelmemi ister misin diye sordu. Gerek olmadığını falan söyledim. Ama ısrar edince gelmesini teklif ettim. Eve girince o kadar yorgundum ki kendimi direk koltuğa attım. Alper'de yanıma yerleşti. Sessizliği bozan ben oldum.
-Bu koltukta yatmaya da alıştık sanki ne dersin?
Dedim eğlenceli bir ses tonu ile.
-Şuan koltuğun rahatlığı umurumda değil Sarah.

Daha fazla uzatmadım. Gözlerimi kapattım kendimi uykuya teslim ettim.

Uyandığımda Alper'e baktım. Çok masum görünüyordu. Sanki uyurken her şeyden soyutlanıyor gibiydi. O sanırım bana göre fazla iyiydi. Ona yetmemek beni korkutuyordu. O da uyandığında birlikte kafede kahvaltı yaptık. Beni okula bıraktıktan sonra kendisi gitti. Nereye gittiğini bilmiyordum. Sormaya da çekinmiştim zaten. Okula girdiğimde telefonuma gelen mesaja bakıyordum. Tam bu sırada birine çarptım. Elimdeki telefonu yere düşürdüm. O sinirle sesim biraz yüksek çıkmış olmalı ki herkes bize bakıyordu.
-Ne yaptığını sanıyorsun sen ya! Önüne baksana!
-Sakin ol istersen biraz!
-Kapa çeneni!
-Derin?
-Demir?

İnanamıyorum bu o gece beni dansa kaldıran çocuktu. Şimdi parçalar yerine oturmuştu. Ben kusmuştum. Bunları hatırlamak bile beni kıpkırmızı etmeye yetmişti. Ve biz aynı okulda mıydık? Anlaşılan zor bir dönem olacaktı. Ben şaşkınlıkla Demir'e bakarken konuşan o oldu.
-Kahve içelim mi aşağıda?
-Sanırım ben gitsem iyi olur.
-Hadi ama sadece 5 dakika.
-Ah, peki.

Konuşmanın ardından kantine indik. Ben bir masaya otururken o da kahveleri almıştı. Demir hoş biriydi. Nazikti. Ama benden etkilendiğini kesinlikle düşünmüyordum. Uzun süre sohbet ettik. Telefonuma gelen mesajla bir süre konuşmaya ara verdim. Alper nerede olduğumu soruyordu.

Gönderilen:Alper
Kantindeyim.

Gönderen:Alper
Geliyorum.

Alper buraya geliyordu ve ben Demir'in yanında oturuyordum. Bir şeyler düşün kızım hadi.
-Iıı şey ben gitsem iyi olur.
-Hmm. Bunu tekrarlarsak olabilir.
-Tabi.
-Görüsürüz.
-Görüşürüz.
Oldukça gerçekçi bir gülümseme ile yanından ayrıldım. Kantinde sıraya girdim hemen. Bir çikolata alırken Alper geldi. Çikolatayı çantama attıktan sonra Alper'i takip ettim. Bir şey olmuş gibiydi. Ve ben bunu öğrenmeden ranat edemezdim. Biraz süre geçmesini beklemek en iyisi olacaktı sanırım. Sınıfta yerime geçtikten sonra yanıma Mina geldi. Direk söze girdi.
-Hayırlı olsun kız. Gelir gelmez ağına düşürmüşsün birini.
-Ne??
-Çok romantikti yalnız. Gazete manşetlerinde gördüğümde kıskandım doğrusu.
-Kimi? Neden?
-Seni be.
-Noluyor Mina? Açık konuş.
-Ya Demir Altun'la olan ilişkinden bahsediyorum.
-O kim?
-Ay sende iyice salak çıktın. Bir sürü fotoğrafınız çıktı gazetede. Alıntı yapacak olursak "Demir Altun güzel sevgilisi ile mükemmel bir dans etti. Keyifler yine doruktaydı." Böyle yazıyordu yani.
-Se-Sen ciddi misin!?
-Evet. Senin adına sevindim. O çocuk kolay kolay bir kızla takılmaz. Bir kızı en fazla 2 kere görürsün yanında. Tek geceliklerden hoşlanır.
-Ama ben...
-Biliyorum biliyorum. Ben farklıyım diyeceksin. O kızlardan olmadığını biliyorum.
-Aslında biz...
-Ayy her neyse. Boşver çıkışta bir şeyler yapalım mı?
-Sözümü bölmesen iyi olurd...
-Çıkışta beraberiz o zaman.
-Tamam!

Good and BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin