Saat sabahın 5'i tanrım bana verebileceğin en büyük ceza olsa gerek. Kalkıp hazırlanmam gerek ama biraz daha uyumak istiy...
(Uyuya kalır)
saat 06:00 ;
Lanet olsun ! Okula geç kaldım. Hemen hazırlandım. Bordo rujumu sürdüm siyah mini bir elbise giydim. Vazgeçilmez topuklu ayakkabı tutkum hiç bitmeyecek. Koşar adımlarla merdivenlerden indim. Arabaya bindim ve okula yaklaştım. Yolda onu gördüm. İsmini henüz bilmiyordum. Sağ tarafımda oturan kumral saçlı mavi gözlü çocuk :/ arabadan indim beni farketmiş olmalı ki yanıma geldi. Selamlaştık ve sınıfa kadar beraber yürüdük. Ortak yanlarımız çoktu. Sınıfta hoca olmadığını görünce "beraber takılmak ister misin?" diye sordu. Böyle bir şeyi asla kabul etmezdim ancak kalbime yenik düştüm. "İsmim Brad" dedi. Şaşırdım. Türk olduğunu sanmıştım dedim. Oda "bende öyle" diyerek karşılık verdi. O mükemmeldi. Gülüşüne sanki gökyüzü devrilmişti. Jack öldüğünde içim kelebek mezarlığına dönüşmüştü ama Brad sayesinde bir kaç tanesinin canlandığını hissettim. Jack le ilgili hiçbir şey hatırlamak istemiyordum. Ama onu hâlâ çok seviyordum. Bazen onu özlüyorum ve hırkasıyla uyuyorum. Bundan daha büyük bir çaresizlik olamazdı. İlk defa umutsuzca bakan gözlerim sanki ona bakınca parlıyordu. Oh Tanrım ondan hoşlanıyor olamazdım. Bu Jack e ihanet olurdu. Beraber bütün gün boyunca takıldık. Ormana gittik. Kötü olan tek kısmı ayağımı burkmamdı. Beni eve kadar kucağında taşımak zorunda kaldı. Ben söylensem bile bu çok hoşuma gitmişti. İçimde yeni bir aşkın yeşermesinden korkuyordum. Ancak o olaydan sonra zor toparlanmıştım. Üstelik bu kadar kısa zamanda yeniden aynı şeyleri yaşamaya hazır değildim. Korkuyordum. Kırılmaktan , incinmekten , kaybetmekten , bir daha toparlanamamaktan çok korkuyordum. Akşam yemeğini yemek için aşağı indim. Bu uzun kısa şeyler de ne ? Diye sordum. Böyle bir yemek olamazdı. Hemen pizza sipariş ettim ve odama çıktım. 30 dk içerinde pizza gelmişti. Yedim ve yattım. Gözlerim bedenime çok ağır geliyor daha fazla dayanamıyordum. Ve uykunun bedenimi ele geçirmesine izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good and Bad
ChickLitSarah Wilson isimli genç kız Türkiye'ye yeni taşınır ve orada yeni arkadaşlar edinir. Yeniden aşık olmaktan korkar. Kalbi ve aklı arasında inanılmaz derecede büyük bir savaş çıkar. Eski sevgilisinin ölümünün üzerinden çok geçmemiştir. Ancak başka bi...