Gül abla yeni dogum yapmisti. Kendisi kuafordu dukkani bizim binanin altindaydi. Musteriden cok akraba gibiydik onunla. Yeni dogum yaptigi icin bebegi gormeye gitmistim. Hava cok soguktu dukkana girdigimde ise sicacik bir ortam vardi. Koltugun ustunde duran minik seyde bebek olmaliydi. Gul ablanin esi cezaevindeydi. Nededini soylemek istemiyordu galiba bizde israr etmemistik. Gulumseyerek bebegin yanina oturdum. O kadar guzel o kadar tatliydi ki anlatamam. Tek istedigim onu doya doya opmek kucagima almakti. Ama korkuyordum. Ya dusurursem? Gul ablayla biraz sohpet ettikten sonra. Telefonuma baktim. O zamanlar tabi kucuguz facebook kullaniyoruz :) simdi ne kadar komik geldigini tahmin bile edemezsiniz. Bir suru mesaj. Tanimadigim insanlardan. Resimlerine baktim mesaj atanlarin hic birini begenmedim acikcasi. Ama biri vardi ki. 4-5 defa mesaj atmis ve ben hic birine cevap vermemisim. Kendimi onun yerine koyarak uzuldum. Onu begenmesemde mesajina karsilik olarak bende merhaba yazdim. Aradan dakika bile gecmeden cevap yazdi. Kisa bir konusmadan sonra benim oturdugum yere cok yakin bir yerde oturuyormus. Ayrica hemen numarami istemesi beni cildirtmisti. Terslemistim. Ve ilk yaptigim gibi mesajlarina cevap vermemistim. Aradan baya zaman gectikten sonra yine mesaj atmis ve bende bos anima gelmis cevap vermistim. Numarami istemisti uzun bir konusmadan sonra. Artik vermem gerektigini dusunup, numarami vermistim. Telefondan mesajlasmistik. Zamanla tipini begenmedigim kisi hosuma gitmeye baslamisti. Bir sure sonra bulusmustuk. Ilk bulustugumuzda ki kiyafetlerini bile dun gibi hatirlayabiliyorum. Tren yolu. Iste orda bulusmustuk. Yanimda arkadasim zuhal vardi. En degerlimdi. Gulusu. Iste tamda bana huzur veren sey 0lmustu. Baglanmis hatta belkide asik olmustum. Ilk goruste mi yoksa ilk guluste mi ? Buna siz karar verin. Onun yaninda ne kadar belli etmemeye calissamda tum vucudum titriyordu. Aksam olmus ve eve gelmistim. Mesajlasmaya devam ediyorduk fakat hala istedigim sey olmamisti. Teklif etmemisti. Zuhale mesaj attim. 'galiba beni begenmedi. Teklif bile etmedi daha. Gec cevap veriyor acaba neden of napicam. Keske makyaj yapsaydim.formayla degilde duzgun giyinseydim of napicam ben baglandim cocuga' bu mesaja sinirli veren zuhal beni sakinlestirmeyi basardi. Aradan bir kac saat gectikten sonra istedigim teklifi aldim. Kucukluk akli ya iste. Facebook sifresi ve facebookta iliski durumu istemistim. Bir kiz kuzeni oldugunu ve cok kiskanc oldugunu bu yuzden istemedigini soyledi. Sizcede cok sacma degil mi ? Sonucta kuzeni. Bu iste baska is vardi. Guvenim kirilmisti. Biraz daha dusunmem lazimdi. Uykum yoktu fakat yalniz kalmak icin uyucagimi soylemistim. Bir kac saat dusundukten sonra. Guven vermeyen biriyle olmicagini fark ettim. Ayrilmak istedigimi bunun dogru karar olmadigini soyledim. Hic sasirmamisti bile rahat karsilamisti. Bir kac gun sonra mesaj atmistim. Cunku yapamiyordum. aklimdan cikmiyordu gulusu. Biraz konustuktan sonra bana seni seviyorum ama olmaz dedi. Demekki baskasi vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
RomanceBir pazar sabahıydı. Daha dogrusu en sevdigin sabahti. Pazar sabahlari huzur verirdi bana ama bir yandan endişelendirir sinir ederdi. Cunku ertesi gun malesef ki okul vardi. Okuldan nefret etmiyorum aslinda. Seviyorum. Ama okudugum okuldaki herkesin...