İŞLER TERS GİDİYOR

24 1 0
                                    

15 YIL SONRA
Gözümden yaşlar akarak uyandım. Ailemi kaybetmemden 15 yıl geçmiş o olaydan bir yıl sonra Elizabeth Keremi doğurmuştu. Kerem mi?şimdi 14 yaşında ve kendini bayabi geliştirdi. Artık kendi başına kendi odasında yatıyor. 15 yıl önce ki güçlerimi kaybetmiş artık 100 kişi olmuş bütün lise arkadaşlarımı bulmuştum. Bir güvenli bölge oluşturmuştuk. Bu 15 yılda en iyi arkadaşım Caner kendine eş bulmuş onunda çocuğu olmuştu. 13 yaşında babamın adı İdris ismini koymuştu. Bir çok arkadaşım kendine kız arkadaş bulmuştu ve herkes donanımlıydı. Bügun büyük gündü. Bügun erzak ve silah ve kuşanma eşyaları alacaklardı ve herzaman ki gibi plan yapıyorduk. Ben kızlar ve çocuklar burda kalacak sadece yanıma Elizabethi alacağım biraz dışarıda alıştırma yapmış olur itirazı olan varsa çıkıp gitsin burdan zorlamuyorum yani bedava ya da öldürebiliriz dışarda yenmek yerine tamam asıl konuya geçelim bugün büyük gün grup dağılımı yapacaz 25 kişi üst katı alt katıda kendi gurubumla boşaltıcağız itirazı olan var yokmu güzel artık yola çıkabiliriz dedim. Kapıyı açtık dışardaki zombileri temizlemeye başladık. Silah kullanmiyorduk çünkü cephane sınırlıydı. Alışveriş Merkezinin önüne gelmiş girmek için hazirlaniyorduk. Seve sevede girdik. İçerdeki zombilere ziyaretçilerinize Merhaba demek yokmu dedim. çok zombi vardı. Cephenemiz bitti ve silah mağazasına doğru koşmaya başladık tam içeriye girdik. Yusufu yakaladilar ve onu yediler işte içimdeki kötü his buydu...
NOT:muhteşem oldu bir karakterimiz öldü ama daha bir sürü karakter var iyi okumalar!!!...

ZOMBİLERİN DÜNYASI:İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin