ÖZEL BÖLÜM

9 0 0
                                    

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM DE DENİZ'İN YASADIKLARINI ANLATACAĞIM ONUN ICIN KISA SÜREBİLÎR İYİ OKUMALAR.
Canerler gitti elimde iki silah var ve zombileri Öldürüyorum ben kapağa doğru gitmeye başladım. Kapağı açtım. Koşmaya başladım. Çatırtılar duymaya başladı ve GÜMM zombiler içeriye doluşmaya başladı. Ben çıkıştan çıktım. Çıkmamla susturucuyla ayağımdan vurdu birisi.
Uyandığımda bir yataktaydım vay Arkadaş başına o kadar bela açarsan olacak budur herhalde. Ben ayağa kalktım. Silahıma uzandım silah yerindeydi. İçeriye tanıdık bir general girdi. Tabi ya bu Oğuzdu neden olmasınki. Canım arkadaşım beni yüzümden tanıyamamıştı ve sen kimsin nerden geldin silahın olduğuna göre bir gurubun var dedi. Ben de adım Deniz bir gurubum var benim öldürdüğüm zombiler de senden daha akıllıdır dedim. General benim öldürdüğüm zombiler de senden daha hızlıdır bana gülüyordu. Canım arkadaşım işte ya. Ben hemen beni aldığınız yere götürün bizimkiler orda kaldı hadi ama silah sesine doluşmuşlardır dedim. O sırada ayağım sızladı tabi ya beni ayağımdan vurmuşlardı ben bir ahhh dedim. General ayağın birkaç güne iğleşmez onun için birkaç gün daha sabret ayağa kalkamazsın dedi. Kızgınlıktan hızla ayağa kalktım onları orada bırakamazdım ve böyle hızlı davrana biliyorsam bal gibide yürürüm bal gibide koşarım dedim. General şaşırmıştı ama ama dedi. Ben sus dedim. Ben şimdi burdan çıkıyoruz ve bizimkileri kurtarıyoruz ya da tek başıma gidiyorum sen bilirsin dedim. General bunu göz önüne alınca bana ne olabileceği anladı ve tamam inşallah yaşıyorlardır yanımıza 20 asker alalım öyle sende o sırada hazırlanırsın 15 dakika sonra kapının orda buluşalım dedi ve hep beraber çıktık.
15 DAKİKA SONRA
Arabayla yola koyulmuştuk oraya gidince kötü birşey olmamasını umuyordum generalda öyle. Gözlerimi kapattım. Uyandığımda bizim oraya gelmiştik İstanbula ve sevinmiştim. Bizim üs yerli yerindeydi ve bizimkiler uyuyordu. Ben vay Yiğit Alpya ben öldüm diye aslında ölmedim ama neyse nöbet yeri boş ve aman tanrım dedim devamını getiremedim yerlerde binlerce ölü vardı demekki bizimkiler hınçlarını fena şekilde almışlardı. General yanıma gelip Sizinkiler uykucu heralde ama bu zombiler onları yormuş olmalı içeri nasıl giricez dedi. Ben mecburen havaya silah sıkacağım ve silah sesini duyup buraya gelecekler ve beni görecekler ondan sonra ne olursa olsun dedim ve havada silah sesi duyuldu ama bu silah sesi benimkisinden çıkmamıştı. İlerderden 100 kişi çıkmış ve bize silah tutmuşlardı. Bunlar bizim guruptu. Biz arkada olduğumuzdan beni görmemişlerdi. Tanıdığım bir ses silahlarınızı yere bırakın ve yan yana dizilin dedi. Bu Caner di. Arkadan başka bir sesle dizilmezsek ne olur dedim. Caner yanıma geldi ve bana silah tuttu sonra gözlerinden yaşlar dökülerek silahını indirdi ve bana Deniz der demez sarıldı. Ben evet benim dikkat et ayağımdan vuruldum dedim. Caner kim vurdu dedi. General araya girerek ben vurdum dedi. Ona döndü ondan sonra onada Oğuz dedi ve onada sarıldı. Ben Askerler dağılın dedim. Bizimkiler Askerler dağılınca beni gördüler ve hızla benim yanıma gelip teker teker sarıldılar ve o ela gözleri gördüm ağlamaktan gözleri şişmişti ve bana doğru koşuyordu bana hızla sarıldı ve ben Elizabeth dedim. Ben bundan sonra gurubumdan ayrılmayacaktım...
OF ARKADAŞLAR ŞİMDİ BUNU PİYANO KURSUNDA BİTİRDİM BURDANDA ANTERAMANA GİDECEĞİM BUNDAN SONRA GENERALA OĞUZ DİYECEĞİM AH ÇOK YORULDUM HADİ İYİ OKUMALAR!!!        

ZOMBİLERİN DÜNYASI:İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin