BÜYÜK KAYIP

17 1 0
                                    

Ben ağlamaya başladım. Yusuf mu o artık yoktu. Ben bu işe son verecektim. Bir şurdan çıkalım. Bu zombi salgını durduracaktim. istersem oleyim ama dünyayı kurtaracaktım. Bu işin sonu olmasada ne olursa olsun Arkadaşlarımla birlikte. Ben bunları düşünürken Caner yanıma gelip bana napacaz dedi. Ben istanbulu temizleyecez dedim. Caner bu işe çok şaşırdı nedense burda sıkışıp kaldık. Caner deniz sen nediyon çok tehlikeli bir bu... devamını getiremeden cam kırılma sesi geldi. Zombiler içeri giriyordu. İkimiz hızla o tarafa doğru gittik. Bizimkiler savaşıyordu bizde kaçacak bir yer arıyıyorduk. Ben bir yer buldum ama burası dışarı çıkan yerdi. Ben hadi beyler eşyaları toplayın kaçacak yer buldum çabuk dedim. Belimdeki silahı çektim ve Canerin arkasından yaklaşan zombiyi indirdim. İlk önce zombiye sonra bana baktı sonra gülümsedi ve öldürmeye devam etti. En azından bir hayat kurtardım. Herkes yavaş içeri girdi. Birtek Caner ben Yiğit Alpla kalmıştım. Ben gidin beni burda bırakın yoksa herkes ölecek çıkın burdan dedim. Caner itiraz edecekti ama Deniz onları korumazsa hepsi ölecekti en iyi arkadaşımla son konuşmamı yaptım Üzgünüm deniz beni affet hadi Yiğit Alp gidiyoruz dedim ve denizi gözlerimle kucakladım ben Elizabethe ne diyecektim. Kereme ne diyecektim. Deniz öldü desem yıkılırdı. Ben çıkın çabuk Elizabethi sevdiğimi söylersin dedim. Caner ve Yiğit Alp gittiler ve bir tek burda ben kalmıştım.
CANERİN GÖZÜNDEN
Biz koşuyorduk. Neden Deniz için neden kurtulmak için neden Deniz bize gitmemizi söylediği için bu hatayı bir daha yapmayacağım. Bu zombiler artık benim gözümde küçüklerdi eve varmıştık ama Denizsiz. Elizabeth gelip Deniz nerde dedi. Ben ise Üzgün gözlerle cevap verdim ve o silah sesi sokaklarda yankılandı. Bu ölüm fermanıydı...

ZOMBİLERİN DÜNYASI:İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin