Birden herşey gözümün önünden geçmeye başladı. İlk savaşımız koruma kampına götürülüşümüz lider oluşum arkadaşlarımla geçirdiğim iyi kötü herşey. Zombilerin kampı basışı Avm olayı şimdi de düşüşüm neden hep ben neden herşey benim başıma geliyordu. Yer hızla bana yaklaşıyordu bide 7 metre değil 12 metre yükseklik vardı. Çimenlik vardı. Bayılırsam orda daha güvende olurdum ama ölürsem bilmiyordum. O kadar olay olmuştuki hayat zor gelmeye başlamıştı. İşte 2 metre 1 metre sert birşeye çarptım ve her yer karardı.
KAMP(ELİZABETH)
Heryeri araştırmış paramparça etmiş dağıtmış ama Denizi bulamamıştık.
Mert:Yeter ama ya bu kadarı fazla dedi. Odadan fırladı çıktı.
Oğuz:Deniz'i günlerdir arıyoruz. Avm çıkışındaki bütün zombileri o öldürmüş olamaz kim olay yerine geldiyse az değilmişler. O sırada denizi alıp götürmüş olmalılar ama neden iyi amaçlamı yoksa...
Yiğit Alp elini masaya vurdu.
Yiğit Alp:Sakın onu ağzından kaçırma yoksa...Bak birşey diyeceğim Deniz kendini bizim için tehlikeye attı. Şuan nerede olduğunu kimin elinde olduğunu hiçkimse bilmiyor ve bugün son kez...
Kapı çalınmadan açıldı. Giren kişi o kadar hızlı girdiki masaya çarparak durdu.
Caner:Çocuklar bir iyi iki kötü haberim var.
Ben:İyi haber ilk önce.
Caner:Bir üs bulduk
Yiğit Alp:Kötü haberler
Bana baktı ve,
Caner:Bir adamı dışarıda yakaladık ve bize kötü haberleri verdi. Bir hafta önce birisi gelmiş yeni birisi adıda...
Uzun bir sessizlikten sonra,
Yiğit Alp:Söylesene!
Uzun bir duraklama ve bakışmadan sonra
Caner:Adı De...Denizmiş ve yaralıymış.
İkimizde ayağa kalktık. Bu nasıl olabilirdi. Günlerdir Deniz'i arıyorlardı. Deniz'i bulmalı ve grubumuzu savaşa hazırlamalıydık,
Ben:Herkesi hazırlayın yola çıkıyoruz.
Artık işler değişmişti. Odama doğru yola çıktım. O sırada Oğuzla göz göze geldim. Umudunu yitirmişti. Ben de...
DENIZ'IN GÖZÜNDENÇok kötü başım ağrıyordu başımı vurmuştum ayağımdan dolayı çok yavaş ilerliyordum çitlerin ardına geçtim birisi vardı ilerde onu öldürmeyecektim çünkü daha çok gençti. Yanına geldim ve silahını ondan alıp ona doğrulttum şaşkınlıktan neler olduğunu anlayamamış bana baka kalmıştı. Ben sakın ani hareket yapıyım deme uçururum kafanı saldırırsa onu vurmak zorunda kalacaktım. Adam az önce birileri geldi ve seni sordular ve gittiler 3 kişi filandı birisinin ismi Caner miydi neydi hatırlamıyorum. Ben duyduklarıma şaşırmıştım. Ne zaman geldiler adam yariım saat önce falan çok uzaklaşmış olamazlardı derince tarfı nerede kalıyor dedim. Adam Derinceden 30 km uzağız çok uzaktık Adama ismini sordum. İsmi Berattı. Ailesi var mı diye sordum annesi babası vardı. Ben ben üzgünüm kardeşim bunu yapmak zorundayım ensesine silahı vurdum. Ben geliyorum Elizabeth senin için geliyorum. Sizi bulacağım ve burdan İstanbula geçeceğiz oraya temizleyeceğiz ve serum bulunana kadar zombileri öldüreceğiz sana söz veriyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİLERİN DÜNYASI:İNTİKAM YEMİNİ
De TodoDeniz o geçen 15 yıldan sonra artık dayanamayıp cephanelik ve erzak bulmak için awmye gitmiş gurubunda ki Yusufu kaybedince deniz çok fazla sinirlenmiş ve söyle bir yemin etmişti BÜGUNDEN SONRA YAŞAMAK YOK SON NEFESINE KADAR YAŞAMAK VE ZOMBİLERİN BA...