Állók az aréna előtt és azon gondolkodom,hogy be-e mennyek. Végül úgy döntöttem,hogy be megyek. Szépen s lassan sétálok be mikor is egy nagy darab fekete öltönyös férfi a karomnál fogva vissza rántott.
-Kis hölgy,hol a jegye?-mondta és eresztett egy gúnyos mosolyt.
Ijedten néztem vissza rá,mikor hirtelen az ijedtség át változott gúnyos mosollyá. Az őrnek még mindig látszanak a fehér fogai ahogy gúnyosan mosolyog rám.
-Oh,bocsánat milyen illetlen is vagyok!-mondtam az őrnek ártatlanul és mélyen a szemébe néztem.
-Szépen arrébb mén és hagy bemenni jegy nélkül és most illedelmesen bocsánatot kér tőlem!-mondtam komolyan végig a szemébe nézve.
Csattintottam.
-B..bocsánat mennyen csak be.-arrébb állt és hagyott besétálni.
Bent az emberek sokasága ugrált és táncolt a ritmusra. Be futottam az álló tömegbe mikor elmentem a lányok mellett hajuk az arcukba repült az általam képzet szél miatt. Az elsősorban álltam mint egy fa le gyökerezve. Őrület ez az a szó ami jellemzi amit itt a lányok művelnek. Sírnak,sikoltoznak,tolakodnak,veszekednek,ölelkeznek,ugrálnak,táncolnak,teli torokból énekelnek,különböző plakátokat tartanak a magasban van amelyiket rajz díszíti van amit írás. Mikor lassabb zene mén előveszik a mobiljukat és azzal világítanak ezzel gyönyörű látványt nyújtva. Én tovább is mint egy fa le gyökerezve álltam a kezeim a korláton pihentek. Ha jól számolom akkor 4-en vannak, 4 őrült ugrál és énekel a színpadon. Az egyik kalapot visel a fején és a kezét az ágyékához tartva táncol. Hülye. Jót nevettem rajta,kicsivel arrébb egy szőke gitárjával a kezében ugrál mint egy szöcske. Hülye. Rajta is jót kuncogtam. Mellette egy fel zselézet barna hajú férfi áll,ki az egyik kezét hátra téve a fenekére és úgy nézett ki mint ha pisi táncot járt volna. Hülye. Rajta is jót nevettem. A színpad másik végében pedig egy...egy.......elragadó és jóképű férfi járt valami furcsa táncot,ugrált össze vissza,dús haja kócosan az arcába lóg,feje lehajtva,hirtelen felemelte a fejét és haját ezzel kicsit hátra dobta,kezével bele túrt és hátra simította. Egy szóval TÖKÉLETES. Wow. Jól van nyugi Becky ez csak egy ostoba ember semmi több csak egy ember kinek szíve ebben a pillanatban is a friss és a finom vért pumpálja,semmi több csak egy ember. Késztetést érezzek arra,hogy felugorjak a színpadra és itt mindenki előtt kiszívjam az összes vérét az utolsó cseppig. Mindet! Csak rá kell néznem a nyakára és érzem az ereiben a lüktető vért. Ellenállhatatlan. Nem értem ,hogy mi történik velem egyik ember vérét sem kívánom ennyire mint az övét. Gyorsan ki futottam az arénából csak nem arról amerről bejöttem,ha nem az ellenkező irányba.Egy folyosón találtam magam minkét oldalán ajtók. Elindultam előre,sok ajtó van az ajtók fehérek a kilincsek pedig feketék,mindegyiken ír valamit csak nincs időm elolvasni őket mert egy biztonsági őr bukant fel a folyosó elelején. Gyorsan be szaladtam egy szobába. Nagy és tágas,világos és luxusos. Sajnos nem volt időm elolvasni,hogy melyik szobába is jöhettem be. Hirtelen az orromat meg csapta a kellemes vér illata, meg fordultam és éppen akkor nyílt az ajtó,bevallom betojtam mikor megláttam,hogy kis is nyitotta ki az ajtót,pedig nem szokásom.
Megtorpant mikor meglátott.
-Ő,hello.-mondta kicsit ijedten még is meglepetten.
-Hello?!-mondtam vagy is inkább kérdeztem,de nagyon szégyelltem magam de,hogy miért azt nem tudom.
YOU ARE READING
Dark Blood-Harry Styles Hungarian
FanfictionEgy 500 éves vámpír vagyok ki gonosz,magának való s ki kegyelmet nem ismer,ez vagyok én Becky Rover. Egy népszerű énekes vagyok kinek az élet jól mén. Csajok,luxus házak-kocsik,pénz,ez vagyok én Harry Styles. Mi lesz,ha ők ketten találkoznak? S mi l...