***Harry szemszöge***
Rossz idő van,esik csak ugyan mint én,rosszul vagyok,esek szét nem bírom már ezt az egészet.Mindenért bűnös vagyok,ha jót akarok,ha rosszat,igaz sosem akarok rosszat,de már annyira elegem van mindent megteszek a rajongóimért,családomért,de akkor is mindig én esek ki a rossznak.Tudom,hogy nem panaszkodhatok hiszen megvan mindenem,minden amire csak egy ember vágyhat hírnév,pénz,rajongok,csajok,pia,ház,kocsik mindenem megvan,csak egyvalamim nincs egy támaszom,egy másik felem ki tiszta szívből mondja,hogy szeretlek s úgy is érzi nem csak simán mondja.Egy lány ki jobban-rosszban kitart mellettem s nem hagy el,ha egy kis problémába botlik bele a kapcsolatunk.Egy lány kit akár mikor átölelhetek,kit bár mikor felhívhatók,akár az éjszaka közepén is.Egy olyan lány hiányzik aki a másik felem,aki sajnos nem létezik.
A rajongóim...hmm..hát mit is mondjak róluk? Én úgy tudom,hogy a rajongok a leghűségesebb emberek a világon,kik tűzőn-vízen kitartanak a kedvencük mellett. Nem? Hát sajnálattal kell közölnöm,hogy az én rajongóim nem ilyenek,sőt,ha lehet így mondani akkor ők ennek az ellentétük.Egy ideje már alig támogatnak minket,csak a kritikákat halljuk tőlünk meg amit ők akarnak.Át akarják venni az irányítást az életünk felett,parancsolgatnak,ha valamit kijelentenek az úgy van,nem baj,ha mi milliószor elmondjuk,hogy nem igaz,ők akkor is kitartanak a szavuk mellett és csak nekik van igazuk,másnak nincs.
Csak azt hallom,hogy Larry...Larry...és Larry,már megörülők csak ezt hajtogassák Larry.A koncerteken is csak Larry mást nem tudnak mondani,írni,kiabálni csak azt,hogy Larry.Nem vagyok meleg!Már milliószor elmondtuk,de nem hiszik el,én meg azt nem hiszem el,hogy ebben a világban a fiú legjobb barátok nem ölelhetik meg egymást anélkül,hogy utána rögtön ujjal mutogatnának rájuk és csak azt hajtogatnák,hogy /melegek,én meg mondtam,nézd csak melegek/.A lányok akiket felszoktam szedni egy éjszakára,nincs olyan amelyik nem kérdezné meg,hogy birok melegen csajt dugni.Én meg az a mi van?Én nem vagyok meleg!S nem hiszik el csak annyit mondanak,hogy ezt nem kell szégyenlem ők meg megértik,jó akkor megértik,hogy miért raktam ki a kerek kis popsijukat az este közepén.Na most már értitek ez nem élet!
Miért jó ha egy óriási villában élsz?Azért mert ha öngyilkos akarsz lenni csak kiugrasz a legmagasabb emeletről és kész egy élet egy pillanat alatt elszáll.Én is éppen az erkélyen vagyok s azon gondolkozom,hogy meg-e éri,meg-e éri eldobni ezt a tökéletes életet egy gond miatt?Kicsit bizonytalan vagyok,nagyon fog fájni,ha kiugrok?Vajon rögtön meghalok?
Éppen egy nagyot villámlót aminek a hangja sem maradt el.A hirtelen jött hangos zajtól megijedtem és megcsúsztam.Már nem volt min agyalni az életemnek itt van a vége.
A szemem össze van szorítva,már majdnem leértem mikor hirtelen valami vissza fogta az esésem.Mikor kinyitam a szememet,hogy meglássam mi mentett meg a haláltól,vagy inkább ki!Szerintem meghaltam.
YOU ARE READING
Dark Blood-Harry Styles Hungarian
FanfictionEgy 500 éves vámpír vagyok ki gonosz,magának való s ki kegyelmet nem ismer,ez vagyok én Becky Rover. Egy népszerű énekes vagyok kinek az élet jól mén. Csajok,luxus házak-kocsik,pénz,ez vagyok én Harry Styles. Mi lesz,ha ők ketten találkoznak? S mi l...